W Polsce pojawiła się nowa marka hoteli butikowych

Aktualności
Grupa Accor rozwija w Polsce nową markę hoteli butikowych – MGallery Hotel Collection. W marcu 2019 roku do kolekcji zachwycających obiektów dołączył Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery, a w sierpniu pierwszych gości przywitał The Bridge Wroclaw MGallery. Łącząc najwyższy standard usług ze światem rytuałów, fascynujących historii i autorskich pomysłów, marka oferuje zupełnie nową jakość w segmencie hoteli luksusowych.

MGallery Hotel Collection to pierwsza stworzona przez międzynarodową grupę hotelową marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych. Zadebiutowała w 2008 roku pokazując zupełnie nowe oblicze nowoczesnego luksusu. Kultura i historia przenikają się w nich z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę, która zapewnia gościom niezapomniane wrażenia. Każdy hotel ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz. Dzięki temu obiekty MGallery zapraszają gości do świata fascynujących opowieści, błogiego odpoczynku i rytuałów oraz przeżywania chwil, które pozostają w pamięci na zawsze.

POLECAMY

Jak podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing & Guest Experience Eastern Europe w Grupie Accor: - MGallery jest propozycją dla gości pełnych pasji, oczekujących od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może być to pobyt w historycznej nieruchomości, możliwość obcowania ze sztuką i niespotykanym designem czy autentyczna, autorska kuchnia. Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery – każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty i rytuały czy dedykowaną ofertę kulinarną, a przede wszystkim -  jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje.

KOLEKCJA MGALLERY

Obecnie kolekcję MGallery tworzy ponad 100 obiektów zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie. W regionie Europy Wschodniej hotele znajdują się w Pradze, Budapeszcie, Tarcinie nieopodal Sarajewa, a teraz również – we Wrocławiu i Krakowie. Kolejne otwarcia w najbliższych latach planowane są m.in. w Juracie oraz bułgarskim Płowdiw.

Jesteśmy niezwykle dumni, że obok przepięknych obiektów w Czechach, na Węgrzech oraz Bośni, możemy rozwijać tę wyjątkową markę również w Polsce. Nowy hotel to zawsze ogromne wyzwanie, a nowa marka, to podwójna odpowiedzialność, ale i ogromna satysfakcja. Wierzę, że MGallery we Wrocławiu i Krakowie - ze swoją historią i klimatem, będą przez gości kochane tak samo, jak w przypadku już ponad 100 istniejących obiektów marki na całym świecie – dodaje Joanna Świerkosz.

DOŚWIADCZENIE MGALLERY

Jako marka hoteli butikowych, każdy MGallery jest unikatowy, ale cechą wspólną są charakterystyczne elementy, dzięki, którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję.

Jednym z nich jest tworzenie tzw.  Memorable Moments - niezapomnianych momentów, które przyjmują różne formy – drobnych prezentów, unikatowych rytuałów - zawsze związanych z miejscem i lokalną kulturą. Zgodnie z filozofią celebrowania wyjątkowych chwil, każdy hotel kreuje własne, niepowtarzalne doświadczenie. W Krakowie jest to m.in. lot helikopterem do Zakopanego na ekskluzywny wysokogórski piknik czy prywatny rejs po Wiśle połączony z romantyczną kolacją, przygotowaną przez Szefa Kuchni restauracji GAVI. We Wrocławiu na gości czekają romantyczne chwile na hotelowym dac...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy