Wewnętrzne awanse, rekrutacje i dalszy rozwój hotelu Afrodyta Buisness & SPA pod Warszawą

Aktualności
Hotel Afrodyta Buisness & SPA zakończył bardzo dobry 2019 rok, w którym zwiększył swój udział w rynku spotkań biznesowych, pobytów weekendowych oraz funkcjonowania studia kulinarnego dla biznesu. Kompleks hotelowy to obecnie 2 budynki z 72 pokojami wraz ze studiem kulinarnym oraz niezależną salą eventową. Hotel ma opracowany plan rozwoju i ekspansji marki hotelowej na 2020 rok, jest również w trakcie zmian struktury organizacyjnej oraz wewnętrznych awansów kierowniczych.

– Wiemy, że osiągnięcie naszych założeń na nowy rok będzie wymagało zwiększenia zatrudnienia i zrekrutowanie doświadczonych kierowników działów operacyjnych – mówi Maciej Straus, odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie marką hotelową.  

POLECAMY

Skuteczność prowadzonych działań i nierotujący zespół pracowników daje nam poczucie bezpieczeństwa i możliwości planowania rozwoju oferty hotelowej na 2020 rok.  

Patrycja Radomska, która do tej pory odpowiadała za zarządzanie sprzedażą i organizacje spotkań biznesowych w pierwszym kwartale 2020 roku obejmie stanowisko v-ce dyrektora hotelu i w domenie jej działań będzie jeszcze większy focus na sprawność operacyjną i eventową hotelu dla sektora MICE. Patrycja związana jest z hotelem ponad 12 lat i to dzięki jej pracy studio kulinarne dla biznesu stało się wizytówką biznesową...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy