NSC Hotels powstało, by odpowiadać na najbardziej palące pytania dotyczące branży hotelowej. Miało być platformą służącą do dyskusji na temat tego, jak zwiększać sprzedaż, wzmacniać potencjał marketingowy mimo niskiego budżetu, jak radzić sobie z konkurencją i jak zapewnić 90-procentowe obłożenie hoteli nawet po sezonie.
2020 rok sprawił, że świat stanął na głowie, a branża hotelarska zmierzyła się z kryzysem największym od 2008 roku, kiedy to przez przestój gospodarczy spadki obrotów wyniosły 20-30 procent. Od marca do czerwca większość biznesu zamarła. Linie lotnicze zawiesiły rejsy, przewoźnicy wprowadzili znaczące zmiany do rozkładów jazdy, a hotele musiały się pogodzić nie tylko z kolejnymi obostrzeniami nakładanymi na obsługę gości, ale również z faktem, że wypełnienie było rekordowo niskie. Przychody poszczególnych obiektów były bliskie zera, a wiele z nich stanęło na granicy rentowności.
Po kilku miesiącach batalii z koronawirusem nie snuje się planów podboju świata, ale szuka się sposobu na przetrwanie firm, załogi i miejsc, które bardzo często przez dziesięciolecia cieszyły się niesłabnącą popularnością.
National Sales Congress Hotels zmienia się dla was. Podczas eventu – który odbędzie się 8 października 2020 w DoubleTree by Hilton Warszawa – nasi eksperci p...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- Sześć numerów czasopisma w wersji papierowej,
- prenumeratę w wersji elektronicznej,
- pełne archiwum czasopisma online,
- 4 dostępy do szkoleń / webinariów organizowanych przez redakcję...
- ... i wiele więcej!