Nowe zasady Polish Prestige Hotels wymagały również opracowania formuły audytu jakości usług PPH – badania sprawdzającego poziom świadczonych usług w hotelach członkowskich oraz zatwierdzenia almanachu obowiązków hoteli i obiektów zrzeszonych w Fundacji.
POLECAMY
- Z przyjemnością mogę przyznać, że udało nam się wypracować wspólne stanowisko i przyjąć decyzje kierunkowe dla pracy Zarządu w obszarach budowy marki, strategii marketingowej oraz komunikacji. – mówi Krzysztof Jędrocha, Prezes Zarządu Fundacji Polish Prestige Hotels.
Podczas Posiedzenia odbyły się również prelekcje i wykłady, m.in. na temat fuzji i budowy marki, istoty hoteli luksusowych i butikowych, poprawy poziomu sprzedaży i marketingu...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!