Załoga <HMC> 2019 pełna gwiazd

Wiadomości z branży

Aż 1500 hotelarzy w dniach 3–4 października 2019 r. weźmie udział w tegorocznej edycji Hotel Marketing Conference. Prelekcjom, wieczorowi branżowemu i warsztatom towarzyszyć będzie niesamowity, kosmiczny klimat. Poznaj część załogi konferencji nie z tej ziemi! 

POLECAMY

 

„Ogrom wiedzy podanej w przystępny sposób, różnorodność wykładów, fantastyczna organizacja”. „Zdobyłam dużo ciekawych informacji, które podsunęły pomysły na kolejne rozwiązania w naszym hotelu”. Tak o Hotel Marketing Conference mówili uczestnicy zeszłorocznej edycji. Czego możesz się spodziewać w tym roku? Podobnie jak na statku kosmicznym – tak na HMC każdy element jest precyzyjnie dopracowany.

Od miejsca, w którym odbywa się konferencja, przez dobór form spotkań, po agendę. Tym, co czyni HMC wyjątkowym eventem, jest przede wszystkim jego załoga.

Hotel Marketing Conference w skrócie:

  • kiedy: 3–4 października 2019 r.
  • gdzie: Międzynarodowe Targi Poznańskie, pawilon 15
  • dla kogo: właściciele, dyrektorzy i pracownicy hoteli i apartamentów
  • co: prelekcje, wieczór branżowy i warsztaty
  • strona: www.hotel-marketing.pl
  • fanpage: https://facebook.com/HotelMarketingConference/

 

Profesor Henryk Mruk 

 

Ekspert uwielbiany przez hotelarzy za nietypowe spostrzeżenia i wyjątkowe poczucie humoru w tym roku podpowie, jak skutecznie budować i wzmacniać markę na konkurencyjnym rynku hotelarskim. Globalizacja i wzrost gospodarczy sprzyjają inwestowaniu na rynku hotelarskim. Rosnąca konkurencja zmusza więc do umacniania pozycji swojej marki. Warto pamiętać, że więzy między marką a klientami wzmacnia – obok narzędzi marketingowych – skuteczne zarządzanie energią osobistą i zespołu. 

Joanna Kulesza 

 

Hotelarz, trener i konsultant z wieloletnim doświadczeniem z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu, poprowadzi dwa warsztaty z zakresu Revenue: „Elastyczne strategie cenowe” oraz „Revenue management w pigułce”. Dowiesz się, jak zaplanować strukturę cennika, dlaczego ceny powinny być elastyczne, kiedy warto je podnosić lub zdecydować się na rabaty. Zyskasz również wiedzę na temat tego, skąd – poza danymi hotelowymi – warto czerpać inform...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy