Zamiast kupować, wynajmij meble do biura, restauracji czy hotelu

Aktualności
Stoliki i fotele w restauracji, recepcja w hotelu czy meble biurowe – takich środków trwałych wcale nie trzeba kupować. Można wziąć je w leasing i firmy w Polsce coraz chętniej korzystają z tego rozwiązania. EFL w całym 2018 roku sfinansował meble warte łącznie aż 118 mln zł. Najniższa wartość kontraktu wyniosła 1 tys. zł, najwyższa ponad 1,3 mln zł. Średnio firmy wymieniają sprzęt co 43 miesiące.

– Nowoczesne biuro, zaaranżowane zgodnie z najnowszymi trendami, to obecnie jedna z najważniejszych wizytówek firmy. Ten aspekt jest istotny w szczególności dla pracowników i kandydatów do pracy, którzy w biurze powinni czuć się jak w domu. Z raportu doradcy na rynku nieruchomości komercyjnych CBRE „Wellness. Poznaj biurową przyszłość” wynika, że aż 8 na 10 pracowników uważa, że wygląd biura może być czynnikiem decydującym o zatrudnieniu i zatrzymaniu ich przez okres następnych 10 lat. Jednak oczekiwania dotyczące urządzania wnętrz biurowych są tak wysokie i zmienne jak te dotyczące aranżacji mieszkań. Każdy sezon przynosi nowości. I tutaj leasing mebli czy innego wyposażenia biura może okazać się idealnym rozwiązaniem – mówi Bartosz Bakes, Dyrektor Departamentu Sieci Sprzedaży w EFL.

POLECAMY

EFL w 2018 roku wyleasingował środki trwałe obejmujące meble oraz pozostałe wyposażenie nieruchomości komercyjnych warte łącznie aż 118 mln zł. Przeciętna wartość kontraktu wyniosła 61 tys. zł, minimalna – 1 tys. zł, a maksymalna aż 1,3 mln zł. Średnio przedsiębiorcy zaw...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy