Zdrojowa oddaje sprzedaż w ręce kobiet

Aktualności
Polska sieć Zdrojowa Hotels ma już w swojej ofercie 8 obiektów, a za ich strategię sprzedaży odpowiada Magdalena Rybicka, która objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Wspiera ją Revenue Manager - Katarzyna Majewska-Pelc.

W minione wakacje Zdrojowa Hotels otworzyła kolejne dwa nadmorskie obiekty: Diune Resort oraz Baltic Park Molo Apartments - w sumie ponad 200 pokoi, a w 2017 roku pierwszych Gości powita Radisson Blu Resort Świnoujście z 340 pokojami. W całej sieci jest już ponad 800 jednostek condo, które mają przynosić zysk ich właścicielom i do tego niezbędne jest profesjonalne zarządzanie sprzedażą.

POLECAMY

Magdalena Rybicka piastująca kluczowe stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Zdrojowa Hotels może pochwalić się 11-letnim doświadczeniem w hotelarstwie. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii sprzedaży, konstruowanie budżetów oraz poszukiwanie nowych kanałów sprzedażowych. Zarządza 20-osobowym zespołem, z którym ma za zadanie wspólnie maksymalizować przychody. Pracę w branży hotelarskiej rozpoczynała w InterContinental Hotel Group, następnie kontynuowała karierę w sieciach Hilton i Starwood. Będąc managerem ds. zakwaterowania podczas UEFA EURO 2012™ miała doskonałą okazję poznać obiekty noclegowe również od strony klienta. Absolwentka Szkoły Wyższej Handlowej, posługuje się 3 językami obcymi. Prywatnie spędza wolny czas z rodziną i oddaje się swoim pasjom, jakimi są: podróże, latanie na par...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy