Jak będzie wyglądać sprzedaż i marketing w hotelu w 2021 roku? Najważniejsze trendy. Część I.

Hotel marketing Aktualności

Prezentujemy Wam "Trendy marketingowe i sprzedażowe w hotelu", które będą kluczowe w 2021 roku. Publikacja powstała we współpracy bloga PromocjaHotelu.pl, serwisu MojeKonferencje.pl i ekspertów z branży.

Dużo cennej wiedzy, wartościowych wskazówek i znanych nazwisk. Swoją opinią podzielili się m.in. Ania Amsolik, Maciej Straus, Eliza Kozica-Kamińska, Alexandra Kunowska, Wojciech Sroka, Adam Latek i wielu, wielu innych.

POLECAMY

Co tydzień pojawia się nowa część zestawienia. Łącznie jest ich trzy. W każdej eksperci wypowiadają się na temat innych trendów. W pierwszej części eksperci odnoszą się do takich trendów, jak:

  • skupienie się na kliencie docelowym oraz dopasowanie oferty i komunikacji do jego nowych potrzeb,
  • rezerwacje bezpośrednie i ograniczenie współpracy z portalami typu OTA,
  • inwestycja w social media i wartościowy content.

W kolejnej części, która pojawi się na blogu PromocjaHotelu.pl już w poniedziałek, eksperci porozmawiają m.in. o technologii, automatyzacji, sztucznej inteligencji, szukaniu nowych rozwiązań i dopasowywaniu się do bieżącej sytuacji.

Zapraszamy do czytania i wypatrywania kolejnych części!

http://www.promocjahotelu.pl/jak-bedzie-wygladac-sprzedaz-i-marketing-w-hotelu-w-2021-roku-czesc-i/

Przypisy