Dużo cennej wiedzy, wartościowych wskazówek i znanych nazwisk. Swoją opinią podzielili się m.in. Ania Amsolik, Maciej Straus, Eliza Kozica-Kamińska, Alexandra Kunowska, Wojciech Sroka, Adam Latek i wielu, wielu innych.
POLECAMY
Co tydzień pojawia się nowa część zestawienia. Łącznie jest ich trzy. W każdej eksperci wypowiadają się na temat innych trendów. W pierwszej części eksperci odnoszą się do takich trendów, jak:
- skupienie się na kliencie docelowym oraz dopasowanie oferty i komunikacji do jego nowych potrzeb,
- rezerwacje bezpośrednie i ograniczenie współpracy z portalami typu OTA,
- inwestycja w social media i wartościowy content.
W kolejnej części, która pojawi się na blogu PromocjaHotelu.pl już w poniedziałek, eksperci porozmawiają m.in. o technologii, automatyzacji, sztucznej inteligencji, szukaniu nowych rozwiązań i dopasowywaniu się do bieżącej sytuacji.
Zapraszamy do czytania i wypatrywania kolejnych części!
http://www.promocjahotelu.pl/jak-bedzie-wygladac-sprzedaz-i-marketing-w-hotelu-w-2021-roku-czesc-i/