Najlepszą odpowiedź stanowi organizacja imprez karnawałowych. Mają się one bardzo dobrze od kilkudziesięciu lat. Niektóre obiekty górskie prowadza sprzedaż nawet przez witryny linii lotniczych. Foldery rozdawane na początku lotu są idealną inwestycją marketingową. Okazuje się, że wzrost pasażerów linii lotniczych od 10 lat wzrasta kilkakrotnie. Wielki wpływ mają tanie linie lotnicze i tam systematycznie przybywa potencjalnych pasażerów. Wracając do organizacji zarządzania rentowną restauracją: organizowanie imprez okolicznościowych wpływa na poprawienie budżetu restauracji. Pomysłów na to jest bardzo dużo.
Jeden z nich to organizacja w restauracji w nowym roku prelekcji fragmentów książek czytana przez sławnych aktorów teatralnych. Inny pomysł przynoszący dochody to organizacja w dniu nowego roku „Kabaretu na żywo” recitalu piosenkarki znanej z programu muzycznego w stacji TV. Popularne stały się występy teatralne czy swego rodzaju stand-upy sławnych aktorów. Wiele artystów już od dawne wystawia sztuki czy stand-upy. Restauracje współpracują z różnymi artystami, a inwestycja najmu artysty w stosunku do sprzedanych biletów za występ stanowi nasz zysk. Traktujmy pobudzanie rynku jako inwestycję marketingową. Do tego rozpoznawalność restauracji systematycznie nam wzrośnie po każdym naszym występie. Relatywnie do zeszłego roku spotkamy z większym zainteresowaniem w późniejszym okresie.
Na imprezach noworocznych oczywiście zarobimy na napojach: gorących, chłodzących alkoholowych. Marketingowo-sprzedażowo oraz PR-owo będziemy bardziej rozpoznawalni przez nowych gości restauracji, którzy przyjdą do nas po raz pierwszy właśnie na występ kabaretu. Kolejny pomysł? Przedstawienie artystyczne dla najmłodszych w nowym roku. Noworoczne imprezy...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- Sześć numerów czasopisma w wersji papierowej,
- prenumeratę w wersji elektronicznej,
- pełne archiwum czasopisma online,
- 4 dostępy do szkoleń / webinariów organizowanych przez redakcję...
- ... i wiele więcej!