Linki sponsorowane - przegapione rozwiązania i nowe możliwości dla hotelarstwa

Aktualności
Najpopularniejszy wśród hotelarzy program reklamowy rozliczany w modelu CPC to nieustanne zmiany. Nie inaczej było w 2017 r., który obfitował w nowości, a jednym z najbardziej zauważalnych przykładów jest z pewnością całkowicie nowy design interfejsu.

Ponadto pojawiły się nowe rozszerzenia reklamowe czy sposoby kierowania reklam, które jednak wielu hotelarzy przegapiło. Warto wobec tego przyjrzeć się im bliżej oraz omówić, czym zaskoczy nas Google w obecnym roku.

POLECAMY

Nowy interfejs

Zmiana wyglądu jest najważniejszą nowością, wdrażaną sukcesywnie na kontach w całym minionym roku. Interfejs początkowo udostępniony był dla wąskiej grupy reklamodawców, a dzisiaj obejmuje już wszystkie konta. Warto z niego korzystać, do czego zachęca, a nawet zmusza sama platforma z tego względu, że nowo wprowadzane rozwiązania dostępne są tylko w tej wersji – jest to m.in. atrakcyjne dla branży hotelarskiej rozszerzenie promocji, kierowanie na podstawie przychodów na gospodarstwo domowe, dopasowania stawek dla połączeń czy grupy odbiorców o podobnych zamiarach.

Nowy wygląd to także niedostępna do tej pory karta główna zawierająca „przegląd” konta za pomocą atrakcyjnego graficznie panelu z najważniejszymi danymi. Znajdziemy tu wyniki z kampanii, grup reklamowych, odbiorców itp. z wykresami, które można dowolnie modyfikować. Już pierwszy rzut oka pokazuje, że Google duży nacisk kładzie też na analizę urządzeń.

Nowy interfejs jest z pewnością zdecydowanie szybszy oraz bardziej intuicyjny – pomimo że osoby mocno przyzwyczajone do poprzedniego designu mają trudności w przyzwyczajeniu się, to jednak nawigacja w nowej wersji stała się sprawniejsza, a zbędne elementy usunięto. Jeśli jesteś przeciwnikiem nowej wersji, powinieneś się do niej przyzwyczaić, bo niebawem powrót do starej będzie już niemożliwy.

Rozszerzenie promocji

Jest to chyba jedna z najciekawszych opcji końcówki minionego roku dla hotelarzy – rozszerzenie pozwala efektywnie zwiększyć siłę i wartość przekazu reklamowego poprzez dodanie do reklamy informacji o trwającej promocji (np. Sylwester tańszy o 20% lub 100 zł mniej przy ofercie bezzwrotnej).

Dzięki nowemu rozszerzeniu nie ma już konieczności „upychania” odpowiedniego komunikatu o rabacie w treść przekazu reklamowego. Często takie zmiany treści nagłówka skutkowały spadkiem wyniku jakości, a w rezultacie wzrostem średniego kosztu za kliknięcie. Pomimo że rozszerzenie promocji zostało stworzone z myślą o segmencie e-commerce, to jednak także hotele zyskały dużo bardziej atrakcyjny sposób na zaakcentowanie swoich ofert promocyjnych.

Kierowanie na dochody gospodarstwa domowego

Ciekawą nowością z punktu wi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy