Ponadto pojawiły się nowe rozszerzenia reklamowe czy sposoby kierowania reklam, które jednak wielu hotelarzy przegapiło. Warto wobec tego przyjrzeć się im bliżej oraz omówić, czym zaskoczy nas Google w obecnym roku.
POLECAMY
Nowy interfejs
Zmiana wyglądu jest najważniejszą nowością, wdrażaną sukcesywnie na kontach w całym minionym roku. Interfejs początkowo udostępniony był dla wąskiej grupy reklamodawców, a dzisiaj obejmuje już wszystkie konta. Warto z niego korzystać, do czego zachęca, a nawet zmusza sama platforma z tego względu, że nowo wprowadzane rozwiązania dostępne są tylko w tej wersji – jest to m.in. atrakcyjne dla branży hotelarskiej rozszerzenie promocji, kierowanie na podstawie przychodów na gospodarstwo domowe, dopasowania stawek dla połączeń czy grupy odbiorców o podobnych zamiarach.
Nowy wygląd to także niedostępna do tej pory karta główna zawierająca „przegląd” konta za pomocą atrakcyjnego graficznie panelu z najważniejszymi danymi. Znajdziemy tu wyniki z kampanii, grup reklamowych, odbiorców itp. z wykresami, które można dowolnie modyfikować. Już pierwszy rzut oka pokazuje, że Google duży nacisk kładzie też na analizę urządzeń.
Nowy interfejs jest z pewnością zdecydowanie szybszy oraz bardziej intuicyjny – pomimo że osoby mocno przyzwyczajone do poprzedniego designu mają trudności w przyzwyczajeniu się, to jednak nawigacja w nowej wersji stała się sprawniejsza, a zbędne elementy usunięto. Jeśli jesteś przeciwnikiem nowej wersji, powinieneś się do niej przyzwyczaić, bo niebawem powrót do starej będzie już niemożliwy.
Rozszerzenie promocji
Jest to chyba jedna z najciekawszych opcji końcówki minionego roku dla hotelarzy – rozszerzenie pozwala efektywnie zwiększyć siłę i wartość przekazu reklamowego poprzez dodanie do reklamy informacji o trwającej promocji (np. Sylwester tańszy o 20% lub 100 zł mniej przy ofercie bezzwrotnej).
Dzięki nowemu rozszerzeniu nie ma już konieczności „upychania” odpowiedniego komunikatu o rabacie w treść przekazu reklamowego. Często takie zmiany treści nagłówka skutkowały spadkiem wyniku jakości, a w rezultacie wzrostem średniego kosztu za kliknięcie. Pomimo że rozszerzenie promocji zostało stworzone z myślą o segmencie e-commerce, to jednak także hotele zyskały dużo bardziej atrakcyjny sposób na zaakcentowanie swoich ofert promocyjnych.
Kierowanie na dochody gospodarstwa domowego
Ciekawą nowością z punktu wi...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!