Inicjatywa „Great Place to Work” wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i sięga 1981 roku. Wówczas jeden z dziennikarzy z Nowego Jorku poprosił Roberta Leveringa i Miltona Moskowitza o stworzenie listy 100 najlepszych, z perspektywy pracowników, przedsiębiorstw w USA. Po blisko 40 latach przedsięwzięcie analizuje rynki w przeszło 50 krajach, regularnie kontrolując blisko 10 000 miejsc pracy. Dane, które wpływają na decyzję o przyznaniu certyfikatu to m.in. zaangażowanie i satysfakcja pracowników oraz benefity, które otrzymują.
Początek roku 2020, był dla komisji Great Place to Work czasem na przeprowadzanie badań i zbieranie wyników ankiet wśród zgłoszonych do certyfikacji zespołów. W dwunastej edycji badań Great Place to Work w Polsce wzięło udział 111 firm, a tylko 28 zakwalifikowało się na Listę Najlepszych Miejsc do Pracy. 16 kwietnia nastąpiło ogłoszenie wyników, które z powodu sytuacji epid...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- Sześć numerów czasopisma w wersji papierowej,
- prenumeratę w wersji elektronicznej,
- pełne archiwum czasopisma online,
- 4 dostępy do szkoleń / webinariów organizowanych przez redakcję...
- ... i wiele więcej!