- Nie pozwól by ten czas zerwał długo wypracowywane relacje – Szczególnie teraz, kiedy nie możemy dzielić się szczerym uśmiechem z gościem, kiedy nie możemy wypowiedzieć słów „czy jest jeszcze coś w czym mogłabym pomóc?” to nie czas martwych relacji. To nie czas na wakacje od gościa. To czas kiedy praca nad Emotional Connection powinna być spotęgowana. To czas kiedy powinniśmy włożyć maksymalny wysiłek w to by pokazać gościom, że nadal o nich pamiętamy i że jeśli nie goszczą w naszych pokojach to na pewno goszczą w naszych sercach.
POLECAMY
Świetną okazją do utrzymywania takiej relacji jest współcelebrowanie z goścmi ich ważnych wydarzeń, czy to rocznic, sukcesów, urodzin, imienin i jeśli macie dostęp do wspomnień gości, w których otagowany jest wasz obiekt to załączajcie zdjęcia – to łapie za serducho, np.:
Dosłownie rok temu obchodzili Państwo u nas drugie urodziny synka – była to dla nas ogromna radość, że powierzyliście nam możliwość sprawienia by ten dzień był niezapomnianym przeżyciem.
Dziś jest nam przykro, że nie możemy Państwa ugościć i zadbać aby ten dzień był wyjątkowy, ale łączymy najcieplejsze życzenia i uśmiechy aby ten dzień był dla małego Adasia bajkowy.
Nie możemy się doczekać kiedy znów Was ugościmy!
– Kasia z Front Office
- Poprawione profile gości dadzą podstawę do spełniania obietnic – Teraz jes...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!