O godzinie 8:30 rozpoczęła się rejestracja, a foyer Multikina zaczęło wypełniać się uczestnikami, którzy przybyli na konferencję zorganizowaną przez magazyn Event Management Polska. Przełamanie bariery komunikacyjnej bywa trudne, dlatego o zorganizowanie porannego networkingu zadbał Grzegorz Turniak, co sprawiło, że przestrzeń wypełniły gwarne rozmowy. Po uroczystym otwarciu konferencji i przedstawieniu planu dnia, przyszła pora na pierwsze wystąpienie. Na scenie powitano Piotra Jaworowicza, który wprowadził uczestników do świata eventów, wskazał cechy dobrego event managera i możliwości jego rozwoju. Później nastąpił moment pierwszej prelekcji. Marek Piasek szczegółowo przeprowadził gości przez proces planowania eventów, natomiast Paweł Tkaczyk zapoznał ich z tajnikami promocji wydarzeń w social mediach. To była ogromna dawka wiedzy i pozytywnej energii. By uzupełnić przyswojony materiał o warsztat z social mediów zadbał Marcin Żukowski, który przedstawił dobre i złe działania marketingowe.
POLECAMY
Przyszedł czas na odpoczynek. Przed rozpoczęciem przerwy lunchowej nastąpił moment na zapoznanie uczestników z rozwiązaniami wspierającymi eventy. Żadne wydarzenie nie może się przecież odbyć bez odpowiedniego wsparcia merytorycznego i technol...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!