– Zamknięcie hoteli i innych obiektów oraz tymczasowy zakaz podróżowania uniemożliwiły prezentację potencjału naszego miasta. Trzeba pamiętać, że wiele wydarzeń planuje się nawet na kilka lat wcześniej, warto wiec, aby organizatorzy mieli chociażby wirtualną możliwość „wejścia” do obiektów – mówi Robert Zintera, kierownik łódź Convention Bureau – Oczywiście zdajemy sobie sprawę z sytuacji w której aktualne znajduje się branża MICE. Wiemy, że duża cześć firm z tego sektora jest poważnie zagrożona. W ramach działań Łódzkiej Organizacji Turystycznej staramy się tę sytuację możliwie łagodzić, np. poprzez bieżące informowanie o możliwościach uzyskania pomocy od samorządu i rządu, oraz bezpośrednie lobby w Ministerstwie Rozwoju – dodaje.
POLECAMY
„Wirtualny Fam Trip” to specjalny dział na stronie internetowej Łódź Convention Bureau, w którym gromadzone...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!