Każdego dnia, wykonując swoją pracę zawodową, ale także w życiu prywatnym, jesteśmy narażeni na wiele czynników będących źródłem stresu i niepożądanych emocji. Odpowiedzialność organizacyjna i moralna, której się od nas oczekuje, a także nadmierne obciążenie wykonywanymi zadaniami jest częścią składową działalności w branży MICE. Konieczność podejmowania ryzykownych decyzji czy chociażby praca w nietypowym wymiarze godzin i częste bycie mobilnym to kolejne czynniki, które stale nas obciążają. Próbując sprostać wysokim wymaganiom w konsekwencji nieustannie pracujemy w napięciu.
POLECAMY
Podczas warsztatu o komunikacji i emocjach dowiesz się, jak skutecznie komunikować się z naszymi współpracownikami, partnerami i dostawcami, kiedy pojawia się sprzeczność potrzeb, interesów, nierówny dostęp do zasobów, nieznajomość wzajemnych oczekiwań czy zwykłe różnice osobowościowe. Nauczysz się, jak nie reagować złością i zapobiegać rozwijaniu się sytuacji konfliktowych oraz wybrać odpowiednie formy i sposoby dochodzenia do satysfakcjonującego rozwiązania w trudnych sytuacjach.
W...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!