Prelegentami na konferencji w 80% nie są osoby ściśle związane z produkcją wydarzeń, jednak bez wątpienia to wartościowi i cenieni eksperci. Czy to dobrze?
POLECAMY
Organizatorzy konferencji twierdzą, że to doskonała okazja zebrać dane z krytycznego punktu widzenia. Zebrane przez ekspertów z dziedziny ekonomii, przedsiębiorczości, psychologii, komunikacji i wielu innych nauk informacje, będą dla nas przyprawą o być może intensywniejszym smaku lub harmonizującą danie.
W środku własnego sosu trudno dostrzec inne smaki, jeśli ktoś ich nam nie poda. Ważne, że wydarzenie mimo, że pierwotnie dedykowane branży MICE, jest doskonałym źródłem wiedzy dla klienta końcowego i meetinglannera w strukturach korporacji i przedsiębiorstw. Adresowane poziomy zawodowe to przedstawiciele działów komunikacji, marketingu, PR, HR jak również struktury zarządcze firm.
Uruchomione właśnie pakiety biletów dla klientów końcowych to zaproszenie do dyskusji na temat podstawowych założeń pracy event managerów oraz okazja do obalenia wielu mitów, które powielane w praktyce, robią krzywdę organizatorom i uczestnikom projektów eventowych.
Dlaczego to ważne...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!