Wyposażenie pokoju jako element marketingu? Oczywiście! Dobrze zaaranżowana, komfortowa przestrzeń hotelowego pokoju jest składnikiem pozytywnej relacji z hotelowym gościem i jednym z elementów, który może skłonić go do powtórnego wyboru obiektu.
POLECAMY
Wygodne łóżko, pięknie pachnąca, czysta pościel, eleganckie ściany i podłogi, zaciemniające zasłony - to wszystko ma wpływ na postrzeganie i odbiór danego obiektu. Temat wyposażenia wnętrz, zaprezentowany jako rzeczywista ekspozycja, idealnie wpisał się w Hotel Marketing Conference, jedno z największych spotkań w branży HoReCa.
- Na powierzchni 14 m.kw. (bo tyle ma statystyczny pokój hotelowy) staraliśmy się pokazać esencję dobrego designu oraz funkcjonalności. Wszystko to przy użyciu materiałów wykończeniowych najwyższej jakości, bo tylko obiektowy standard wykończenia gwarantuje Inwestorowi długą żywotność pomieszczeń w idealnej formie. Kolorystyka materiałów użytych do aranżacji jest stonowana i skupiona wokół trzech kolorów: beżu, bieli szarości. Akcentem jest zieleń (panel z chrobotka reniferowego) oraz minimalistyczne oświetlenie w kolorze czarnym – mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec i koordynator projektu.
Ekspozycja „Pokój Idealny” została stworzona przez renomowanych dostawców produktów do hoteli, z ogromnym doświadczeniem w branży. Meble przygotowała firma Famos Sp. z o.o., producent mebli, drzwi oraz stolarki wykończeniowej m.in. do obiektów kontraktowych (hotele, biura, teatry itp.).
Podstawą aranżacji było superwygodne łóżko, które ttworzył moduł 2x90 cm, z pięknym tapicerowanym wezgłowiem (panele plus drewno z powłoką w kolorze postarzanego mosiądzu). Łóżko zostało wykończone wysokoodporną tkaniną AquaClean, łatwą w czyszczeniu i pielęgnacji oraz odporną na zużycie. W aranżacji znalazły się także dwa stoliki nocne, biurko...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!