Tematem związanym z zarządzaniem przychodami SPA, który poruszałam w numerze 1/2018 „Biznes Hotelu”, była moja wskazówka, że do uzyskania przychodu w SPA niezbędne jest odpowiednie zaplecze, czyli inaczej mówiąc infrastruktura. Aby ta generowała nam duże przychody, należy pamiętać, aby być innowacyjnym, zmiennym i mieć własny styl. Na ten temat rozmawiałam z Karoliną Lewandowską, kierownik SPA w hotelu Hilton Gdańsk.
POLECAMY
Czy SPA, którym zarządzasz, ma nakreślony styl, charakter?
Stawiamy na prostotę w połączeniu z luksusem spójnym z pięcioma gwiazdkami, które kategoryzują nasz hotel. Identyfikujemy się z nurtem EKO, zwracając szczególną uwagę na składniki aktywne i minerały, które możemy pozyskać z morza, ponieważ jesteśmy obiektem nadmorskim. Inwestujemy w dobre produkty, które początkują dobrą jakość kompleksowej usługi. Te, na których pracujemy, są profesjonalne, bardzo wysokiej jakości i bronią się same. Nie wyobrażam sobie, aby jakość produktu była niespójna z jakością naszych usług. Nasz styl komunikujemy nie tylko przez wnętrza i ofertę zabiegów, ale też przez podejście do gościa od pierwszego kontaktu.
Stosujecie innowacyjne rozwiązania, o których wspominałam na szkoleniu z zarzadzania przychodami SPA?
Zgodnie z naszym naturalnym stylem nie mamy wiele możliwości, aby chwalić się najnowocześniejszymi sprzętami. Pomimo że 80% naszej oferty opiera się na zabiegach manualnych, naturalnych i ekologicznych, to słuchamy potrzeb naszych klientów i nie odcinamy się od nowoczesnych rozwiązań. W 2017 r. kupiliśmy np. urządzenie do elektroporacji i elektrostymulacji, po to, aby odmładzające koktajle bogate w naturalne składniki odżywcze mogły pokonać barierę naskórka i dotrzeć głębiej, a w efekcie zadziałać skuteczniej. Myślę, że jest to doskonały przykład, jak dzisiaj natura i technologia mogą współgrać na rynku SPA. Obecnie przymierzamy się do zakupu nowych leżanek, które będą innowacyjne i zaawansowane technologicznie, tak aby nasi klienci mogli czuć się jeszcze bardziej komfortowo podczas zabiegów. Myślę, że nie tylko w urządzeniach możemy upatrywać innowacyjności. Cechę tę mają również nasze produkty. Niemiecka marka KLAPP, z którą współpracujemy, jest tego dobrym przykładem. Łączy w sobie bardzo starannie wyselekcjonowane składniki naturalne ubrane w nowoczesne formy, które potęgują skuteczność ich działania. Zaprosiliśmy też do współpracy irlandzką firmę, która w ofercie ma żywe wodoro...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!