Współpraca z firmą Fluidra, specjalizującą się w projektach SPA i wellness dla hoteli i obiektów typu Resort Spa jest dla Ciebie bezpieczną i atrakcyjną opcją. Fluidra daje specjalistę do Twojej dyspozycji, który przeprowadzi Cię przez cały proces inwestycji – od wysokospecjalistycznego projektu technologii uzdatniania wody po realizację całego zadania – basenu ze strefą SPA.
Dział: Spa & Wellness
Podczas gdy zarządy polskich hoteli walczą o przetrwanie i skupiają się na najpilniejszych potrzebach, terapeuci i menedżerowie SPA podnoszą dyskusje w sieci na temat organizacji i etyki ich pracy. Napotkałam ostatnio ważną, międzynarodową dyskusję, która przedstawiała obawy pracowników hotelowych SPA z różnych zakątków świata. Stawiano w nich śmiałe tezy. Głosy były podzielone. W skrócie: pracownik kontra pracodawca, zarządzanie przez budżet kontra ludzkie potrzeby.
nalizując możliwości ograniczenia zużycia wody i zrzutów ścieków w basenach, coraz częściej zwraca się uwagę na popłuczyny filtracyjne. Konieczność regularnego płukania wstecznego złóż filtracyjnych w układach technologicznych wody basenowej generuje ogromne, bezproduktywne straty wody. Złoża filtracyjne płucze się raz na 2–4 dni w celu spełnienia wymagań fizyko-chemicznych i sanitarnych jakości wody.
Wypoczynek za miastem, w hotelu dla dorosłych, w otoczeniu pięknej przyrody w jesiennych kolorach może być niezapomniany – polskie babie lato bywa przepiękne. Większość Polaków zdecydowało się w tym roku spędzić urlop w kraju. Mazowiecki kompleks Manor House SPA**** – Pałac Odrowążów***** przedłuża wakacyjną ofertę o wrzesień.
W związku z epidemią koronawirusa (SARS-CoV-2) cała branża hotelarska znalazła się w wyjątkowej sytuacji. Obowiązująca kwarantanna i zastój turystyki mogą się okazać najważniejszym sprawdzianem z umiejętności zarządzania, a skuteczne i przemyślane podejście do zapewniania gościom bezpiecznego pobytu może okazać się kluczem do sukcesu.
Jak pandemia Covid-19 wpłynie na zmianę wyborów społeczeństwa po kryzysie? Wszystko wskazuje, że będziemy szukać przede wszystkim zdrowia, spokoju wewnętrznego, długowieczności i to wszystko w większym docenieniu natury niż dotychczas. Usługi wellness będą rozkwitać w obliczu wzmożonego popytu. Oznacza to dla hoteli resortowych otworzenie nowych szans!
W tym roku hiszpański koncern basenowy Fluidra świętuje 15-lecie istnienia swojego polskiego oddziału – Fluidra Polska Sp. z o.o. Z tej okazji firma przygotowała dla swoich partnerów handlowych liczne promocje na dobrze znane i cenione produkty oraz wiele nowości produktowych. Jedną z głównych nowości na ten rok na europejskim rynku basenowym jest system zarządzania basenem poprzez platformę internetową Fluidra Connect.
W ostatnim roku w branży hotelowej nastąpił bardzo wyraźny wzrost kosztów, zarówno jeżeli chodzi o koszty budowy, jak i koszty operacyjne hotelu. W odniesieniu do tych pierwszych – spowodowane są one przede wszystkim niedoborami pracowniczymi w branży budowlanej przy jednoczesnym wzroście produkcji budowlanej o ok. 13%.
Aby SPA było rentowne, warto dobrze zaplanować strukturę zatrudnienia i rozdzielić obowiązki tak, by każdy wiedział, co i jak robić. W tym artykule wyjaśnię, jakich błędów nie popełniać, by było to możliwe Do zrealizowania.
O ile za większością budżetów hotelowych SPA stoją eksperci doświadczeni w tej dziedzinie oraz mocne tabele excelowskie, które prognozują zmiany kosztów, o tyle w mniejszych SPA oraz w gabinetach brak tej wiedzy może być bardzo boleśnie odczuwalny. Wzrost cen zaskoczy wszystkich nieprzygotowanych i nieświadomych zmian. Czy zatem należy podnieść ceny usług SPA? O ile? Jak zabezpieczyć się przed kolejnymi wzrostami kosztów?
Od kilku lat obserwujemy nasilenie się działań proekologicznych praktycznie we wszystkich dziedzinach naszego życia. Anomalia pogodowe powodowane efektem cieplarnianym dotykają już większość mieszkańców naszego globu, aktywizując społeczeństwa do podjęcia działań chroniących nasze środowisko. Ta tendencja dotarła również do łazienek hotelowych, m.in. objęła kosmetyki hotelowe oraz drobną galanterię typu czepki, igielniki, grzebienie, czyściki do butów.
Tak jak w filmie: dobry tytuł i krótki opis powodują, że albo masz ochotę pójść do kina na nowość, albo nie. Dobra książka też zachęca okładką, tytułem i krótkim opisem umieszczonym na tylnej okładce. Już po tych wstępnych informacjach jesteś w stanie ocenić, czy film lub książka są w Twoim klimacie, czy nie. Wyposażenie, które wybierzesz do swojego SPA, to Twoja okładka. Marketingowa zapowiedź tego,
co Twój klient zobaczy i otrzyma po przyjeździe.