MeetingsWeek Poland 2018 – siła networkingu

Eventy
Tydzień wydarzeń edukacyjnych i promocyjnych branży polskiego przemysłu spotkań odbędzie się w marcu w Warszawie. Drodzy działacze branży spotkań, zapiszcie sobie w kalendarzach datę 19-23 marca i zdobywajcie wiedzę od najlepszych specjalistów.

MeetingsWeek Poland to cykl konferencji i spotkań poświęconych usługom  konferencyjno-eventowym,  promującym znaczenie przemysłu spotkań w Polsce i wpierającym ten sektor usług.  Pięć dni to osiem różnych wydarzeń przygotowywanych przez wiodące stowarzyszenia branżowe. MeetingsWeek Poland organizowany jest po raz szósty. Do udziału w wydarzeniach organizatorzy zapraszają nie tylko przedstawicieli  z branży spotkań, ale też wszystkich obecnych i potencjalnych klientów – planistów konferencji i zleceniodawców eventów, a także media i sojuszników z instytucji otoczenia biznesowego oraz osoby odpowiadające za rozwój miast i regionów. Jest to jedyne takie wydarzenie, podczas którego można zdobyć bezcenne kontakty biznesowe i towarzyskie, zdobyć wiedzę na temat rynku przemysłu spotkań, jak i poznać trendy i nowe kierunki rozwoju branży. Aktywni uczestnicy mogą stać się wpływowymi reprezentantami swojej organizacji czy firmy w środowisku branżowym. W tym roku organizatorzy kładą nacisk na networking, korzystając z aplikacji mobilnej będzie można umówić się na spotkanie w specjalnie przygotowanej Strefie B2B, czy na stoisku partnera.  Organizatorzy zachęcają też do inicjowania na social mediach dyskusji o problemach i wyzwaniach naszego środowiska, bo rok bieżący wprowadza wiele zmian w obowiązujących przepisach.

POLECAMY

Cele MeetingsWeek Poland:

  • Zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska
  • Wytyczanie kierunków rozwoju i promocji turystyki biznesowej, doskonalenie kadr i wspieranie edukacji pozaformalnej w branży przemysłu spotkań
  • Wymiana opinii i prezentacja dobrych praktyk,  istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.

Na program MeetingsWeek Poland składają się:

19 marca 2018

Konferencja: Poland Meeting Destination (Warsaw Voice),

Dokąd zmierza polski przemysł spotkań? Jaką rolę odegra w strategii rozwoju gospodarki? Czy będzie ważnym fundamentem regionalnych marek turystycznych? Na te i wiele innych pytań będziemy szukać odpowiedzi podczas konferencji z cyklu Poland MeetingsDestination, która 19 marca otworzy MeetingsWeek Poland.

Podczas kilku paneli dyskusyjnych głos zabiorą między innymi przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej i jej Poland ConventionBureau, lokalnych conventionbureaus, środowisk samorządowych i akademickich, a także reprezentanci organizacji branżowych.

20 marca 2018

Konferencja: Zalety i metody wizualizacji eventu (SBE),

Jak metoda wizualizacji pozwala budować strategie i planowanie wydarzenia
1. ZASADA TRZECH Najważniejsze w wydarzeniach to wyznaczyć sobie cel osobisty, cel zespołu i cel eventu. Znając sposoby kreowania zasady trzech twój event zawsze da Ci wiele radości, spokoju oraz opanowania w najbardziej kryzysowym momencie.

2. METODA MAPINGU MYŚLOWEGO Poznając tę metodę organizując event zawsze będziesz pamiętać o jego wszystkich elementach.

3. BARWY EVENTU Zanim przygotujesz wydarzenie powinieneś zrozumieć do jakiego typu ono należy i jakie elementy są konieczne by go zrealizować. Nauczysz się dobierać odpowiednie osoby do swojej roli i odnajdziesz swoje miejsce w zespole.

4. PRZED , W TRAKCIE I PO EVENCIE Metoda budująca świadomość odpowiedzialności oraz kreatywności przy organizacji wydarzeń.

21 marca 2018

Konferencja: Best Practice Day (SOIT/SITE),

Wysokie standardy prowadzenia projektów incentivetravel, bezpieczeństwo wyjazdów i klientów, regulacja rynku związana z nową ustawą o imprezach turystycznych, dobre praktyki we współpracy agencji i działów zakupów, etyka w biznesie. Duża dawka najlepszych praktyk rynkowych dla agencji, dostawców i klientów.

22 marca 2018

Nowe regulacje w organizacji spotkań (SKKP)

XVIII Europejska Akademia Organ...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy