MeetingsWeek Poland to cykl konferencji i spotkań poświęconych usługom konferencyjno-eventowym, promującym znaczenie przemysłu spotkań w Polsce i wpierającym ten sektor usług. Pięć dni to osiem różnych wydarzeń przygotowywanych przez wiodące stowarzyszenia branżowe. MeetingsWeek Poland organizowany jest po raz szósty. Do udziału w wydarzeniach organizatorzy zapraszają nie tylko przedstawicieli z branży spotkań, ale też wszystkich obecnych i potencjalnych klientów – planistów konferencji i zleceniodawców eventów, a także media i sojuszników z instytucji otoczenia biznesowego oraz osoby odpowiadające za rozwój miast i regionów. Jest to jedyne takie wydarzenie, podczas którego można zdobyć bezcenne kontakty biznesowe i towarzyskie, zdobyć wiedzę na temat rynku przemysłu spotkań, jak i poznać trendy i nowe kierunki rozwoju branży. Aktywni uczestnicy mogą stać się wpływowymi reprezentantami swojej organizacji czy firmy w środowisku branżowym. W tym roku organizatorzy kładą nacisk na networking, korzystając z aplikacji mobilnej będzie można umówić się na spotkanie w specjalnie przygotowanej Strefie B2B, czy na stoisku partnera. Organizatorzy zachęcają też do inicjowania na social mediach dyskusji o problemach i wyzwaniach naszego środowiska, bo rok bieżący wprowadza wiele zmian w obowiązujących przepisach.
POLECAMY
Cele MeetingsWeek Poland:
- Zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska
- Wytyczanie kierunków rozwoju i promocji turystyki biznesowej, doskonalenie kadr i wspieranie edukacji pozaformalnej w branży przemysłu spotkań
- Wymiana opinii i prezentacja dobrych praktyk, istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.
Na program MeetingsWeek Poland składają się:
19 marca 2018
Konferencja: Poland Meeting Destination (Warsaw Voice),
Dokąd zmierza polski przemysł spotkań? Jaką rolę odegra w strategii rozwoju gospodarki? Czy będzie ważnym fundamentem regionalnych marek turystycznych? Na te i wiele innych pytań będziemy szukać odpowiedzi podczas konferencji z cyklu Poland MeetingsDestination, która 19 marca otworzy MeetingsWeek Poland.
Podczas kilku paneli dyskusyjnych głos zabiorą między innymi przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej i jej Poland ConventionBureau, lokalnych conventionbureaus, środowisk samorządowych i akademickich, a także reprezentanci organizacji branżowych.
20 marca 2018
Konferencja: Zalety i metody wizualizacji eventu (SBE),
Jak metoda wizualizacji pozwala budować strategie i planowanie wydarzenia
1. ZASADA TRZECH Najważniejsze w wydarzeniach to wyznaczyć sobie cel osobisty, cel zespołu i cel eventu. Znając sposoby kreowania zasady trzech twój event zawsze da Ci wiele radości, spokoju oraz opanowania w najbardziej kryzysowym momencie.
2. METODA MAPINGU MYŚLOWEGO Poznając tę metodę organizując event zawsze będziesz pamiętać o jego wszystkich elementach.
3. BARWY EVENTU Zanim przygotujesz wydarzenie powinieneś zrozumieć do jakiego typu ono należy i jakie elementy są konieczne by go zrealizować. Nauczysz się dobierać odpowiednie osoby do swojej roli i odnajdziesz swoje miejsce w zespole.
4. PRZED , W TRAKCIE I PO EVENCIE Metoda budująca świadomość odpowiedzialności oraz kreatywności przy organizacji wydarzeń.
21 marca 2018
Konferencja: Best Practice Day (SOIT/SITE),
Wysokie standardy prowadzenia projektów incentivetravel, bezpieczeństwo wyjazdów i klientów, regulacja rynku związana z nową ustawą o imprezach turystycznych, dobre praktyki we współpracy agencji i działów zakupów, etyka w biznesie. Duża dawka najlepszych praktyk rynkowych dla agencji, dostawców i klientów.
22 marca 2018
Nowe regulacje w organizacji spotkań (SKKP)
XVIII Europejska Akademia Organ...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!