[Recenzja] Weź kawę i poświęć chwilę na naukę – czyli słowo o książce "Marketing internetowy"

Eventy
Żyjemy w świecie, gdzie dużą wartość stanowi niezależność. Każdy z nas pragnie jednak poczucia, że jest ktoś, kto w razie potrzeby poprowadzi go za rękę. Sprawi, że jego potrzeby bezpieczeństwa, stabilizacji, aż w końcu samorozwoju zostaną zaspokojone. W ostatniej z nich z pewnością pomoże książka pt. Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki – pozycja obowiązkowa dla każdego, kto ceni innowacyjność i wiedzę.

Powodów, dla których warto przeczytać tę książkę, mogę wymienić tyle co autorów. Cztery. Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski i Kamil Sztubecki na niespełna 200 stronach podjęli próbę przeprowadzenia czytelnika przez kompendium świata social mediów, reklamy i marketingu. Wydawałoby się niemożliwe? Nic bardziej mylnego. Przyznaję, otwierając książkę, pomyślałam, że rozwijając aż sześć tematów na tak małej powierzchni nie można przemycić zarówno praktycznej, jak i merytorycznej wiedzy. Dziś… chylę czoła, zobaczcie dlaczego.

POLECAMY

Pierwsze trzy rozdziały książki zostały poświęcone szeroko pojętej reklamie internetowej. Pomimo to, że publikacja pochodzi z roku 2015, czytelnik znajdzie w nich niezwykle proste, ale i przydatne wprowadzenie do SEO, AdWords i promocji w wyszukiwarkach. Nawet jeśli wydaje się nam, że posiadamy wiedzę z tego zakresu, weźmy kawę i poświęćmy chwilę na krótką lekturę. W końcu kto z nas chciałby wyrzucać swój budżet w błoto, tracąc go na określenie błędnej strategii bądź targetowania?

Kolejnym powodem, dla którego warto sięgnąć po książkę, jest jej praktyczność. Potwierdził to jej następny rozdział o social m...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy