Powodów, dla których warto przeczytać tę książkę, mogę wymienić tyle co autorów. Cztery. Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski i Kamil Sztubecki na niespełna 200 stronach podjęli próbę przeprowadzenia czytelnika przez kompendium świata social mediów, reklamy i marketingu. Wydawałoby się niemożliwe? Nic bardziej mylnego. Przyznaję, otwierając książkę, pomyślałam, że rozwijając aż sześć tematów na tak małej powierzchni nie można przemycić zarówno praktycznej, jak i merytorycznej wiedzy. Dziś… chylę czoła, zobaczcie dlaczego.
POLECAMY
Pierwsze trzy rozdziały książki zostały poświęcone szeroko pojętej reklamie internetowej. Pomimo to, że publikacja pochodzi z roku 2015, czytelnik znajdzie w nich niezwykle proste, ale i przydatne wprowadzenie do SEO, AdWords i promocji w wyszukiwarkach. Nawet jeśli wydaje się nam, że posiadamy wiedzę z tego zakresu, weźmy kawę i poświęćmy chwilę na krótką lekturę. W końcu kto z nas chciałby wyrzucać swój budżet w błoto, tracąc go na określenie błędnej strategii bądź targetowania?
Kolejnym powodem, dla którego warto sięgnąć po książkę, jest jej praktyczność. Potwierdził to jej następny rozdział o social m...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!