W roku akademickim 2019/2020 zajęcia będą się koncentrować na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady i zajęcia warsztatowe poprowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania oraz praktycy - przedstawiciele branży eventowej.
POLECAMY
Program studium obejmie 168 godzin, m.in. takie bloki tematyczne jak: komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych.
Sporą część zajęć stanowić będą spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!