Agencja prowadziła w minionym roku projekty eventowe (były to zarówno małe wydarzenia, jak również eventy dla kilkudziesięciotysięcznych grup odbiorców), które stanowią podstawowy obszar biznesu. Spółka świadczyła również usługi z zakresu projektowania graficznego, PR, ambientu, brandingu czy interactive, poszerzając portfolio swoich usług.
POLECAMY
„W 2017 roku spółka zanotowała największe przychody w swojej historii. Cieszymy się, że nadal jesteśmy w stanie z powodzeniem realizować zarówno małe niskobudżetowe projekty, jak również multikanałowe kampanie event marketingowe. Dzięki temu klienci widzą w nas prawdziwego partnera biznesowego. Przez wiele lat udało nam się zbudować świetny zespół ludzi, którzy są zaangażowani w prace agencji i realizowane projekty. To dzięki nim motto firmy „dbamy o każdy projekt jak o własne dziecko” nie jest tylko sloganem. Dziękujemy pracownikom za wytężoną pracę, dziękujemy klientom, że nam zaufali, zrobimy wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść w kolejnych latach” – powiedział Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu agencji El Padre, odpowiedzialny za obsługę klienta.
„W minionym roku obroniliśmy wszystkie umowy ramowe z klientami, z...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!