„Śledzimy największe gale i wydarzenia medialne na świecie i staramy się być innowacyjni, oryginalni nie tylko w oprawie gali jako widowiska telewizyjnego, ale również proponujemy gościom wydarzenia dodatkowe atrakcje. Czerwony dywan w Polsce do tej pory kojarzył się z fleszami i zdjęciami gwiazd, natomiast my poszliśmy o krok dalej i umożliwiliśmy artystom prezentację w zaskakującej i niezwykle atrakcyjnej formie” – podkreśla Monika Marianowicz, Rzecznik Prasowy Empik.
POLECAMY
„Skorzystaliśmy z technologii nagrania kilkuset klatek na sekundę i tworzyliśmy materiały filmowe kręcone z różnych ujęć i kątów w zwolnionym tem...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!