Galaktyka eventu - konferencja z kosmicznymi ambicjami

Eventy
W dniach 26-27 marca 2020 roku po raz pierwszy odbędzie się konferencja edukacyjna dla branży MICE pt. Galaktyka Eventu. Wydarzenie odbędzie się w części konferencyjnej Muzeum Śląskiego w Katowicach, które jest partnerem konferencji. Mamy nadzieję, że znajdująca się pod ziemią zjawiskowa przestrzeń muzeum będzie dodatkowym atutem odwiedzenia wydarzenia.

Udostępnione przestrzenie to część konferencyjna Muzeum, która mieści się 3 i 4 piętra pod ziemią. Przestrzeń jest zjawiskowa i mamy nadzieję, będzie dodatkowym atutem odwiedzenia wydarzenia. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie www.galaktykaeventu.pl

POLECAMY

Czym jest Galaktyka Eventu?

Branża Eventowa to branża praktyków i ludzi twórczych. W znakomitej większości ludzie podejmujący się pracy w branży uczą się głównie z doświadczenia. W miarę rozwoju branży w Polsce nastąpiła potrzeba edukacji i promocji zawodu. Konferencja ma być próbą takiej systematyzacji podstawowej wiedzy około produkcyjnej, którą warto posiadać na każdym etapie produkcji wydarzenia.

Celem wydarzenia jest zasilenie uczestników w narzędzia, które swą skuteczność mają popartą w badaniach. Prezentowana wiedza będzie zawsze evidence based, nie będzie to studium przypadku z praktyki produkcyjnej.

Prelegentami konferencji będą znakomici mówcy i specjaliści z zakresu psychologii społecznej, psychologii, nauk ekonomicznych, socjologii oraz praktycy biznesu. Konferencja jest dla każdego, kto na swojej drodze spotyka się z działaniami eventowymi, w tym pracowników działów marketingu i HRu, producentów koncertów, konferencji, szkoleń, marketerów, specjalistów i pasjonatów, ekspertów i adeptów tematu.

Konferencja jest zarówno dla młodych i początkujących w tym zawodzie, którzy szukają odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące zakresu działań eventowych, jak i dla doświadczonych zawodowo praktyków, dla których konferencja będzie okazją uporządkowania wiedzy oraz ugruntowania w dowodach swoich eksperckich tez. Będzie też możliwością podjęcia zawodowego i branżowego networkingu. Być może będzie to sposobność do znalezienia przyszłych współpracowników lub partnerów do biznesu.

Konferencja podzielona jest na dwa dni. W każdym z nich będzie część prelekcyjna oraz warsztatowa, która pozwoli wyposażyć uczestnika w konkretne narzędzia do dalszej pracy. Wieczór pomiędzy dniami konferencji to aktywny networking w postaci middle party.

Komunikacja dotycząca wydarzenia odbywa się poprzez publikację wartościowych materiałów. Organizatorzy przewidują serię sesji Live, webinarów oraz nagrania wypowiedzi samych prelegentów dotyczących konferencji i ich tematu na niej.

Tematy poruszane na konferencji ułożone są jako swoista piramida wiedzy, jaką powinien dysponować praktyk, aby mógł pełnić doradztwo dla swoich klientów lub posiadać wiedzę wewnątrz organizacji.

Pierwszy dzień to 5 tematów w formie prelekcji:

1.    Wiedza o rynku i strategii.

2.     Umiejętność nadawania celów wydarzeniom i ich egzekucji.

3.     Bezpieczeństwo – w sensie swoistego mindsetu zakresu odpowiedzialności organizatora.

4.     Personalizacja i trendy w produkcji wydarzeń w oparciu o rynkowe raporty.

5.    Kreatywność – dar czy kompetencja, czyli trening kreatywności.

W drugiej części dnia każdy temat zostanie rozwinięty na warsztacie z prelegentem. W ramach biletu każdy może wybrać 1 warsztat na dany dzień.

W godzinach wieczornych przewidujemy MIDDLE Party, gdzie w ramach luźnej formuły możemy  zacieśnić więzi podczas networkingu.

Dzień drugi rozpoczynamy od bardzo ważnego tematu dla każdego.

1.    Siła i odporność psychiczna.

2.    Mindfulness – czyli wartość skupienia na tu i teraz

Kolejne trzy tematy to swoista skrzynka narzędziowa:

3.    Integracja – prawdy i mity o procesie i wydarzeniach z celem integracji

4.     Grywalizacja – jak wdrażać ją sprawnie w działania eventowe

5.    Improwizacja – sztuka działania w chwili nieprzewidywalnych zdarzeń

Formuła tego dnia przechodzi w warsztaty rozszerzające temat.

Jak można uczestniczyć w wydarzeniu?

1.    Można po prostu kupić bilet i zostać pełnoprawnym uczestnikiem.

2.    Można zostać naszym partnerem i patronem wybranego tematu.

Wersja uczestnika daje ogromną dawkę wiedzy w pigułce oraz branżowy networking.

Wersja partnera i patrona tematu daje możliwość pozycjonowania swojej marki w kontekście wartościowej edukacji i konkretnego tematu, z którym marka koresponduje. Dzięki takiej współpracy partner tematu ma dodatkową okazję na doświadczenie swojej oferty dla uczestników. W ramach programu została przygotowana specjalna sesja warsztatowa realizowana przez partnerów.

Lista partnerów tematów będzie publikowana na bieżąco w ramach komunikacji. Zapraszamy do partnerstwa każdy podmiot, który chciałby poprzez wsparcie edukacji pozycjonować swoją rolę i poparcie inicjatywy.

– Moim marzeniem było weryfikacja istotności działań eventowych i ich skuteczności, podczas spotkań i rozmów z klientami, chciałam mieć po prostu . Wierzę, że w edukacji multidyscyplinarnej znaleźć możemy wiele odpowiedzi i dowodów na powyższe. Zawsze edukacja była dla mnie szalenie istotna i ważna. Moja kreacja nie mogła się zatrzymać i dzisiaj adresuję do was to wydarzenie. Liczę, że będzie ono dla was wartościowe. Wierzę, że na koniec dnia edukacja jest ważniejsza niż pieniądze. To ona jest kluczem do lepszych pytań, trafniejszych odpowiedzi i pozycji eksperckiej. Bohaterem komunikacji o konferencji jest Kosmonauta. Tak jak on często na placu działań eventowych jesteśmy sami, lecz nigdy nie samotni. Aby ten jakże odważny człowiek znalazł się w kosmosie, potrzebuje ogromnego wsparcia na ziemi. Wśród wielu ludzi i wielu specjalności – od inżyniera przez psychologa po lekarza każdej praktycznie specjalności. Tak samo czuję się ja. Wybieram się w misję, która biorąc pod uwagę branżowe spotkania jest jak wyprawa w Kosmos, jednocześnie czuję że powinno to wydarzenie się odbyć i liczę na was w mojej Galaktyce – Barbara Świderska, organizator konferencji Galaktyka Eventu.

Prelegenci:

Beata Adamczyk-Nowak

Trener biznesu, coach, konsultant HR, psycholog. Od 2001 roku prowadzi szkolenia opierając się na rzetelnej, empirycznie sprawdzonej wiedzy. Specjalizuje się w kształtowaniu kompetencji kadry menedżerskiej oraz pracowników firm. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Projektuje procedury rozwojowe oparte na analizie potrzeb szkoleniowych firmy i jej zespołów. Realizuje projekty szkoleniowe w obszarze zarządzania: komunikowanie się w organizacji, kierowanie zespołem, motywowanie, przywództwo, ocena pracownicza oraz sprzedaży: obsługa klienta, prowadzenie rozmów handlowych. Ukończyła studia magisterskie z zakresu psychologii, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachingu Menedżerskiego.

Piotr Bucki

Architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”. Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w rożnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i ostatnio wydanej „Viral”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Od ponad 8 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i Akademii Leona Koźmińskiego. Szkoli w Allegro, Dynatrace, Santadnerze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów. 

Dr Krzysztof Celuch

Pełnomocnik Rektora ds. współpracy z biznesem Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji / Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Grupa Uczelni Vistula) / Prezes Celuch ConsulLng Absolwent Turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Tu r y s t y k i i Re k re a c j i (2 0 1 1 - 2 0 1 8), o p i e k u n ko ł a n a u ko w e g o t u r y s t y k i biznesowej oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw. Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. (2012 – 2015). Kierownik Poland ConvenLon Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce - Poland MeeLngs and Events Industry Report” i raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski – Poland MeeLngs Impact” (2008-2018). Specjalista ds. markeLngu w Warsaw ConvenLon Bureau oraz pomysłodawca i autor „Warsaw MeeLngs Industry Report” (2005-2008). Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów MeeLng Professionals InternaLonal z siedzibą w Dallas, USA (2012-2015). Przewodniczący kapituły programu „Osobowość Roku MICE Poland”, przewodniczący konkursu MP POWER AWARD oraz członek kapituły nagrody Crystal Awards przyznawanej przez organizację Site z siedzibą w Chicago. Notatka prasowa (21.01.2019) CeluchConsul*ng – wiedza, produkt, motywacja, wpływ. W 2007 i 2008 roku...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy