W ramach Kongresu wynikami badań oraz spostrzeżeniami o psychologii i ekonomii zarządzania zaufaniem w biznesie dzielili się naukowcy i praktycy, tacy jak Gordon Headley, Nikolay Kirov, Magdalena Zwolińska, Tomasz Czudowski, prof. Rafał Ohme, Karol Kundzicz, prof. Piotr Zielonka i oczywiście Sebastian Kotow.
POLECAMY
„Wyniki badań pokazują, że niestety jako społeczeństwo jesteśmy bardzo nieufni. Zaufaniem darzymy bliskich, rodzinę, a bardzo ostrożni jesteśmy, jeśli chodzi o inne osoby, instytucje, urzędy, a także partnerów biznesowych. A zaufanie przekłada się na lepsze relacje, także biznesowe i ogólny rozwój gospodarczy. Zaufanie procentuje, dlatego warto głośno mówić o tym ile tracimy jako społeczeństwo będąc tak nieufni”
– mówi Marta Dunin-Michałowska, Prezes Mea Group.
Pierwszy dzi...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!