I Kongres Zaufania przy wsparciu Mea Group

Eventy
Warszawa, 23 kwietnia 2018 r. – Agencja Mea Group była partnerem wspierającym pierwszego w Polsce Kongresu Zaufania, który odbył się w dniach 19-20 kwietnia br. w Warszawie. Podczas wydarzenia - którego inicjatorem oraz pomysłodawcą jest Sebastian Kotow, CEO Institute of Behavioral Design, autor, inspirujący mówca i wykładowca psychologii zarządzania – Prezes Mea Group, Marta Dunin-Michałowska jako ekspert wzięła udział w panelu dyskusyjnym "Czy zaufanie w biznesie się opłaca?"

W ramach Kongresu wynikami badań oraz spostrzeżeniami o psychologii i ekonomii zarządzania zaufaniem w biznesie dzielili się naukowcy i praktycy, tacy jak Gordon Headley, Nikolay Kirov, Magdalena Zwolińska, Tomasz Czudowski, prof. Rafał Ohme, Karol Kundzicz, prof. Piotr Zielonka i oczywiście Sebastian Kotow.

POLECAMY

„Wyniki badań pokazują, że niestety jako społeczeństwo jesteśmy bardzo nieufni. Zaufaniem darzymy bliskich, rodzinę, a bardzo ostrożni jesteśmy, jeśli chodzi o inne osoby, instytucje, urzędy, a także partnerów biznesowych. A zaufanie przekłada się na lepsze relacje, także biznesowe i ogólny rozwój gospodarczy. Zaufanie procentuje, dlatego warto głośno mówić o tym ile tracimy jako społeczeństwo będąc tak nieufni”
– mówi Marta Dunin-Michałowska, Prezes Mea Group.

Pierwszy dzi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy