– Wspólnie ze wszystkimi współorganizatorami Meetings Week Poland postanowiliśmy sprawdzić nową formułę wydarzenia. Zależało nam przede wszystkim na tym, żeby jeszcze efektywniej zarządzać czasem i dać większą możliwość wyboru spotkań czy prelekcji, szczególnie tym uczestnikom, którzy przyjeżdżają na MWP spoza Warszawy. Dzięki umiejętnemu połączeniu sesji wydarzenie będzie bardziej dynamiczne i pozwoli na optymalizację czasu oraz zaangażowania wszystkich stron – mówi Sebastian Słoniewski, prezes zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, organizacji, która w tym roku jest koordynatorem wydarzenia.
POLECAMY
W nowej formule Meetings Week Poland pierwszy dzień spotkania (20 marca, środa) będzie stanowił połączenie konferencji Poland Meetings Destination (organizator The Warsaw Voice) oraz warsztatów realizowanych w ramach Akademii Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Drugi dzień (21 marca, czwartek) wypełnią sesje przygotowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej oraz Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i Site Poland. Tego dnia również odbędzie się spotkanie przedstawicieli Convention Bureaux koordynowane przez Polską Organizację Turystyczną i działające w jej ramach Poland Convention Bureau. Ostatni dzień wydarzenia (22 marca, piątek) to tradycyjnie Forum Obiektów (organizatorzy: MPI Poland i Z-Factor), Warsaw Future Leaders Forum (organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji) oraz finałowa gala konkursu MP Power Awards® (organizator MeetingPlanner.pl, gala odbędzie w Global Expo w Warszawie). W tej edycji, w ramach MWP, Poland Convention Bureau POT zaplanowało fam trip połączony z warsztatami dla planistów spotkań, reprezentujących rynki Skandynawii i Beneluksu.
Zmieniona formuła MWP n...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!