Dołącz do czytelników
Brak wyników

Najwyższe standardy higieny potraktuj jako priorytet

Artykuł | 26 maja 2020 | NR 2
69

Debiut Essity nastąpił po podjęciu decyzji o podziale Grupy SCA na dwie niezależne spółki notowane na giełdzie. Firma SCA była znana w Polsce głównie z artykułów higienicznych tak popularnych marek, jak Tork, Tena, Libero, Libresse. Natomiast firma Essity skupia swoją działalność na produktach zarówno higienicznych, jak i zdrowotnych. O tym, jak oferta tej spółki wpisuje się w potrzeby branży HoReCa, opowiada Arkadiusz Korbiel, commercial director, Essity.

Kiedy i w jakim celu została powołana do życia spółka Essity z punktu widzenia całej struktury SCA Hygiene?

Firma Essity powstała w wyniku podziału koncernu SCA, w połowie zeszłego roku. Koncern wyodrębnił dwie niezależne spółki. Nazwa SCA została przy tej części firmy, która będzie się dalej zajmować zarządzaniem i prowadzeniem gospodarki leśnej. Natomiast firma Essity powstała po to, żeby być bliżej rynku związanego z potrzebami dotyczącymi standardów higieny i poprawy zdrowia naszych klientów. Podział SCA umożliwia osiągnięcie większej specjalizacji, a w konsekwencji szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów i dostosowywanie do nich właściwych rozwiązań i produktów. W Polsce zmiana nastąpiła 29 grudnia i od tego dnia działamy jako Essity. 

Jaka wizja przyświeca działalności spółki Essity na rynku w Polsce i globalnie?

Jako firma międzynarodowa chcemy być postrzegani wszędzie tam, gdzie są dostępne nasze produkty, jako najlepszy partner, przyczyniający się do podnoszenia standardów higieny, a w konsekwencji poprawy zdrowia osób korzystających z naszych produktów. Zależy nam również, aby prowadzenie przez nas biznesu odbywało się w sposób zrównoważony i bezpieczny dla środowiska w zakresie produkcji oraz sprzedaży i dystrybucji naszych rozwiązań higienicznych. 

Czy restauratorzy i hotelarze w Polsce mogą liczyć na wsparcie w zakresie planowania rozwiązań higienicznych w ich obiektach?

Segment HoReCa jest jednym z kluczowych, jeśli chodzi o naszą strategię działania. Oferujemy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Przy pomocy naszych handlowców oraz partnerów biznesowych jesteśmy blisko naszych klientów i pomagamy w wyborze właściwych rozwiązań adekwatnych do specyfiki danego obiektu. Dzięki sposobowi działania i szerokiej ofercie jesteśmy postrzegani jako firma, która oprócz wysokiej jakości produktów pokazuje też, jak ograniczać zużycie w miejscach związanych z utrzymaniem wysokich standardów czystości i higieny, a równocześnie promuje rozwiązania oparte na wykorzystywaniu produktów podlegających ponownemu przetwarzaniu Firmy z segmentu HoReCa mogą stale liczyć na nasze pełne wsparcie w planowaniu i w doborze właściwych produktów higienicznych i systemów ich dozowania, a nasz cel stanowi reagowanie stale, coraz lepiej i szybciej na zmieniające się potrzeby klientów. Wszyscy wiemy, jak ważne jest zapewnienie gościom, ale też pracownikom właściwej higieny i czystości, poczucia świeżości i komfortu. Obserwowanie przez pracowników i klientów dbałości o szczegóły w tym zakresie wywołuje zawsze pozytywne...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Sześć numerów czasopisma w wersji papierowej,
  • prenumeratę w wersji elektronicznej,
  • pełne archiwum czasopisma online,
  • 4 dostępy do szkoleń / webinariów organizowanych przez redakcję...
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy