Dział: Hotelowy know-how

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Centrum Sportu i Rozrywki WR Sport – miejsce na Twoje wydarzenie. Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu!

W Świlczy, nieopodal granicy z Rzeszowem, powstała przestronna, znakomicie wyposażona przestrzeń eventowa, która ma odpowiadać na zapotrzebowania organizatorów różnorodnych wydarzeń.

Czytaj więcej

Pobyt komfortowy technologicznie

Nowocześni podróżnicy sukcesywnie modyfikują zasady sektora turystyki – tegoroczne badania pokazały, że sytuacja sektora hospitality jest coraz trudniejsza. Jak wynika z Adyen Retail Report, już co drugi Polak poświęca więcej czasu na szukanie w sieci najlepszej oferty, a co trzeci wybiera firmy, które oferują mu nagrodę za wybór usług. Jakie technologie Polacy docenili podczas wyjazdów i ile przedsiębiorstw jest w stanie odpowiadać na ich potrzeby?

Czytaj więcej

10 elementów, które czynią hotel prawdziwie luksusowym

Pojęcie luksusowego hotelu wywołuje od jakiegoś czasu wiele dyskusji na naszym rynku hotelowym, gdzie ten segment hoteli dopiero raczkuje, a hotele skategoryzowane na pięć gwiazdek pozostawiają wiele do życzenia. Przede wszystkim dlatego, że niewielu naszych rodzimych inwestorów stać na hotel prawdziwie luksusowy, a ponadto zwrot z takiej inwestycji jest dłuższy. Świadczy o tym chociażby fakt, że sieci hotelowe nie wprowadzają do Polski swoich luksusowych marek. Otwarcie hotelu Raffles Europejski w Warszawie jeszcze wiosny nie czyni, choć jest to ważny postęp i rozpala nasze nadzieje na więcej. Zatem co czyni hotel prawdziwie luksusowym? 

Czytaj więcej

Cena, jakość serwisu, lokalizacja – co decyduje o wyborze wymarzonego miejsca na wypoczynek?

Wakacje to okres, w którym pragniemy oderwać się od codziennych obowiązków. Wybór odpowiedniego miejsca wypoczynku jest kluczowy dla udanego urlopu. Każdy z nas ma swoje indywidualne preferencje i oczekiwania. Jakie czynniki wpływają na wybór idealnego miejsca na wakacje? Czym kierować się, aby zapewnić sobie niezapomniane doświadczenia?

Czytaj więcej

Jak urządzić hotel w górach, a jak nad morzem?

Sieci rybackie w hallu czy nowoczesność oderwana od miejscowej tradycji? Na szczęście istnieje trzecia droga w wystroju górskich i nadmorskich hoteli. Przy okazji pozwala oszczędzić na rachunkach, zachęcić gości do pobytu i zbudować kultową przestrzeń.

Czytaj więcej

Znaczenie public relations w branży HoReCa

Public Relations (PR) to sztuka zarządzania komunikacją pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Ta praktyka jest niezwykle ważna w każdej branży, ale ma szczególne znaczenie w sektorze HoReCa, gdzie reputacja i wizerunek marki mogą znacznie wpłynąć na decyzje klientów.

Czytaj więcej

Hotelarze i producenci środków czystości ważnym elementem prośrodowiskowej układanki

Obecnie praktycznie wszyscy dostawcy usług sprzątających dla hoteli, jak i producenci środków czystości oferują ekologiczne produkty i zrównoważone rozwiązania. Działając pod presją środowiskową, łatwo jest jednak wpaść w pułapkę greenwashingu. Na szczęście branża czystości oferuje też wiele innowacji, które przynoszą wymierne oszczędności nie tylko dla środowiska, ale i portfela. 

Czytaj więcej

Hotel czy Airbnb?

Nie da się ukryć: apartamenty na wynajem z punktu widzenia podróżnych są jak hotel, tylko... lepsze. Jest jednak i druga strona medalu – za pomocą prostych zmian w wystroju czy marketingu można zmienić swój hotel tak, by przypominał przytulne mieszkanie..., ale dużo lepsze. 

Czytaj więcej

Blog hotelowy – skuteczne narzędzie promocji i pozyskiwania nowych klientów

Dziś, kiedy konkurencja na rynku hotelarskim jest coraz większa, a klienci coraz bardziej wymagający, warto poszukiwać nowych kanałów komunikacji i promocji. Blog hotelowy to doskonały sposób na zbudowanie relacji z klientami, wyróżnienie się na tle konkurencji i przyciągnięcie nowych gości. W niniejszym artykule przedstawiam przykłady blogów hotelowych, narzędzi wspomagających promocję oraz pomysły na źródła treści.

Czytaj więcej

Sposób na pewną niepewność

Po pandemicznej przerwie nad branżą spotkań kłębią się kolejne czarne chmury spowodowane znaczną podwyżką cen. To dobry czas na burzę mózgów w zespołach sprzedażowych i modyfikację sposobów komunikacji z klientem.

Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja w hotelu?

Według Global Market Estimates zastosowanie sztucznej inteligencji w światowym hotelarstwie będzie w najbliższych latach rosło o 10 proc. rocznie. Już teraz rewolucjonizuje zamówienia, obsługę gości i zarządzanie zasobami w niejednym hotelu. 

Czytaj więcej

To się dobrze kojarzy! Czyli o budowaniu dobrego wizerunku hotelu i restauracji

Jakie działania marketingowe hotelu trzeba prowadzić, by marka była dobrze kojarzona? Marka hotelu lub restauracji to nie tylko nazwa i logo, ale również sposób, w jaki działa biznes. Dobra reputacja to nieoceniona wartość w branży turystycznej i gastronomicznej. Dzięki pozytywnym skojarzeniom klienci częściej wybierają dane miejsce, polecają je dalej oraz chętniej z niego korzystają. Poniżej przedstawiam kilka działań, które mogą pomóc w budowaniu i utrzymywaniu dobrej marki hotelu lub restauracji.

Czytaj więcej