Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML – organizatorzy Dialogu wraz z partnerami: Związkiem Firm Public Relations (ZFPR) i Klubem Agencji Eventowych (KAE) oraz przedstawicielami Reklamodawców przekazali do publikacji dwa kolejne rozdziały Białej Księgi: PR i EVENTY zawierające wytyczne i rekomendacje dla tych obszarów. Rozdziały zawierają również przygotowane przez obie strony (klientów i agencje) wzorcowe narzędzia i dokumenty przetargowe.
POLECAMY
Publikowane rozdziały obejmują wiele zagadnień istotnych dla efektywności procesu przetargowego, jego kosztów i wyników, wśród nich m.in.:
- analiza potrzeb i określanie celów biznesowych,
- źródła dla budowaniawiedzy o rynku dostawców w EVENTACH I PR,
- zapytanie o informację – RFI (Request For Information) w kategorii EVENTY i w kategorii PR (wytyczne oraz wzorcowe dokumenty),
- rekomendowane modele przetargów w komunikacji marketingowej w EVENTACH i w PR
- brief przetargowy w EVENTACH i w PR - wytyczne iwzorcowe dokumenty
- rekomendacje dotyczące komunikacji w przetargach i dostępności klienta na etapie przetargu - wytyczne dotyczące briefu, spotkań de-briefingowych i sesji kierunkowych,
- szczegółowy harmonogram przetargu i minimalny czas w przetargu na PR i EVENTY
- kryteria i wagi ocen w przetargach oraz wzorcowe arkusze ocen
- terminy płatności i koszt pieniądza w czasie,
- opłaty za udział w przetargu,
- ochrona praw autorskich w przetargu,
- zasady prawidłowego kosztorysowania (w EVENTACH), wytyczne oraz wzorcowe tabele.
Rozdział dotyczący przetargów EVENTOWYCH znajduje się na:
Rozdział d...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!