W piątek 8 czerwca odtworzona została tęcza - stanowiąca uniwersalny symbol Warszawy pięknej, różnorodnej, pełnej miłości, pokoju, tolerancji oraz praw osób LGBT.
POLECAMY
Bezprecedensowa akcja zrealizowana została na zlecenie Ben & Jerry’s (Unilever). Autorką pomysłu powrotu tęczy na plac Zbawiciela jest agencja 180heartbeats+Jung v Matt, która odpowiada również za instalację i realizację wydarzenia. Projekt zrealizowany został przy współpracy ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości.
Multimedialna tęcza czyli projekcja na kurtynie wodnej została wyświetlona za pomocą projektorów Christie Boxer...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!