WebTalk i endorfina events podsumowują rok 2017

Eventy
Agencje wygenerowały prawie 34 mln zł skonsolidowanego przychodu brutto, wobec planowanych 30 mln, i rozpoczęły realizację pierwszych wspólnych projektów digitalowo-eventowych. Zobaczcie, co jeszcze wydarzyło się w roku 2017

W minionym roku agencja WebTalk pozyskała 20 nowych klientów. Agencja endorfina events zamyka rok z 220 zrealizowanymi projektami i 245 dniami eventowymi. Jednak najważniejszym wydarzeniem 2017 roku dla obu firm bez wątpienia pozostaje ich połączenie ogłoszone w październiku.

POLECAMY

Agencja endorfina events należy do czołowych agencji branży eventowej w Polsce, ma swoim koncie tytuł Agencji Eventowej Roku wg „Media & Marketing Polska”, a także szereg nagród za kreatywne i efektywne podejście do realizacji. W mijającym roku endorfina events zrealizowała projekty dla takich klientów, jak adidas Women, T-Mobile, Tchibo, Credit Agricole, a także dla marek Facebook i H&M. Agencja realizowała projekty w Polsce i zagranicą (m.in. Rumunia, Węgry, Rosja, Ukraina, Grecja, Czechy). Kolejny raz z rzędu zrealizowała transmitowane na żywo gale piłkarskiej Ekstraklasy i żużlowej Ekstraligi.

Agnieszka Sołtysiak, partner w agencji, od tego roku zasiada w zarządzie  działającego przy SAR Klubu Agencji Eventowych, a także w radach programowych — nowego pisma THINK MICE oraz największej konferencji eventowej, Event Biznes, organizowanej przez SBE. Maciej Ledzion, również partner w endorfina events, był jurorem KTR oraz nominowany...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy