Hotele na całym świecie wprowadzają dodatkowe procedury i środki prewencyjne dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mające na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Teraz mogą zadbać również o „bezdotykową” formę kontaktu, która zagwarantuje gościom najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz wprowadzi szybsze i bardziej przyjazne procedury obsługi. Skrócenie procesu meldunkowego i zdalne wymeldowanie się, ważne komunikaty wysyłane do wszystkich gości jednym kliknięciem – to wszystko jest możliwe ze SmartHotel.
POLECAMY
Łącznik między hotelem a gościem
SmartHotel to polska firma z międzynarodowym rodowodem działająca na wielu rynkach. Od ponad 18 miesięcy tworzy produkty i usługi usprawniające komunikację gości hotelowych z recepcją z wykorzystaniem komunikatorów, które ma praktycznie każdy (w tym 97% gości hotelowych); mowa o Messengerze, WhatsAppie oraz SMS-achi e-mailach.
Gość za pośrednictwem m.in. inteligentnego chatbota w aplikacji swojego Messengera może znaleźć najważniejsze informacje dotyczące obiektu, m.in. godzinę wymeldowania, atrakcje, menu, a także ma możliwość zamówienia śniadania do swojego pokoju czy wysłania prośby o FV, zgłosić ewentualne niedogodności – pracownicy hotelu mają możliwość reakcji na potrzeby gościa. Wszystko to odbywa się automatycznie, przez całą dobę, bez konieczności wykonywania telefonu lub wizyty na recepcji i dodatkowego angażowania obsługi obiektu. Personel hotelu ma możliwość podzielenia się obowiązkami. Co to oznacza? System ma najprostszy task manager służący do wewnętrznej komunikacji i organizacji pracy między pracownikami.
– SmartHotel jest dla każdego obiektu. W zależności od potrzeb może dopasować system do siebie. Pokazujemy, jakie funkcjonalności daje nasz system, a to hotel decyduje, jak je wykorzysta. Pracując w SmartHotel od sierpnia tego roku, miałam przyjemność zaprezentować produkt w prawie 300 hotelach w Polsce – zarówno mniejszych, mających po kilka pokoi, jak i większych, m.in Arka Medical Spa, Grand Lubicz, hotelom sieci Górskie Resorty, Gwiazda Morza, a także naszemu aktualnemu partnerowi sieci Zdrojowa Hotels – Radisson Szklarska Poręba. Nasz system jest również idealnym rozwiązaniem dla apartamentów – tuż po check-in online gość otrzymuje kod do wejścia wraz z instrukcją. Świetnie się to sprawdza wśród naszych klientów, takich jak np. Renters.pl (Smarthotel działa u nich w prawie 900 apartamentach w całej Polsce – liczba telefonów na call center, kosztów organizacji pracy, nieporozumień z gośćmi czy liczba niskich ocen w reviews spadła im ponad 60%). Za każdym razem słyszę bardzo pozytywny feedback. To dzięki hotelarzom cały czas się rozwijamy, słuchamy tego, jakie mają potrzeby, nie wykluczamy utworzenia kolejnych dodatkowych rozwiązań – mówi Katarzyna Opiłka, Sales Director SmartHotel.
Nowy, bezpieczny sposób interakcji
Wystarczy jedno kliknięcie, by gość hotelowy...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!