Znamy program Meetings Week Poland 2019

Eventy
Organizatorzy siódmej edycji Meetings Week Poland (MWP) przedstawili program merytorycznej części wydarzenia. Tegoroczne spotkanie odbywa się w nowej, trzydniowej formule, która zakłada prowadzone równolegle konferencje i warsztaty. Meetings Week Poland 2019 odbędzie się w dniach 20 – 22 marca w MsMermaid w Warszawie.

Meetings Week Poland tradycyjnie otworzy spotkanie z cyklu Poland – Meetings Destination, założeniem którego jest poruszanie kluczowych zagadnień dotyczących przyszłości rynku spotkań. W tym roku współorganizatorzy PMD – Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice – poruszą temat wartości rynku kongresów i współpracy z partnerami oraz zmierzą się z wyzwaniami, jakie rynkowi stawia sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wśród zaproszonych mówców są m.in. przedstawiciele uczelni wyższych, naukowych i branżowych stowarzyszeń, administracji, convention bureaux czy PCO.

POLECAMY

Uzupełnieniem paneli PMD będą toczące się równolegle warsztaty „Jak napisać ofertę sponsorską?”, który poprowadzi Martyna Żak, specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO, oraz „Jak napisać BID, żeby wygrać kongres”, który poprowadzi Anna Górska, Expo XXI Warszawa.

Spotkanie przygotowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej dotyczyć będzie międzynarodowej perspektywy rozwoju event marketingu i współpracy w branży. Organizatorzy konferencji podkreślają, że coraz więcej polskich firm decyduje się na poszukiwania klientów z krajów sąsiadujących z Polską lub obsługę zagranicznych marek rozwijających się w naszym kraju, dlatego w szczególności położony zostanie nacisk na „europejską wymianę doświadczeń w branży eventowej”. Wśród gości spotkania będą przedstawiciele branży z Niemiec, Francji, Anglii, Czech i krajów skandynawskich. Tematyka prelekcji i paneli dotyczyć będzie m.in. charakterystyki poszczególnych rynków, możliwości współpracy, stylu komunikacji i różnic kulturowych, międzynarodowych konkursów i programu hosted buyers na międzynarodowe wydarzenia.

Stowarzyszenia reprezentujące sektor incentive travel – SOIT i SITE Poland – będą gospodarzami konferencji Incentive Travel Day. Gościem specjalnym będzie Victor Borsuk – podróżnik, influencer, kitesurfer, siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu oraz wielokrotny zwycięzca Pucharów Azji i Europy. Opowie o tym, jak dobrze przygotować się do organizacji wyjazdu incentive z elementami sportowymi. W kolejnej części Incentive Travel Day, eksperci i praktycy social media, pokażą uczestnikom, jak używać kanałów mediów społecznościowych, aby te działania oparte o dobrze zdefiniowaną strategię, budżetowanie i odpowiednio dobrane narzędzia, realizowały zakładane cele i były efektywne kosztowo. Kolejnym tematem będą wyjazdy incentive o tematyce kulinar...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy