Hotel hotelowi nierówny i to nie tylko ze względu na markę, za jaką się skrywa, ale przede wszystkim przez położenie, w jakim się znajduje i ze względu na gości, jacy go odwiedzają. O zasadach i różnicach w projektowaniu hoteli opowiada Magdalena Federowicz-Boule – architekt i prezes zarządu pracowni Tremend.
Dział: Rewitalizacje obiektów hotelowych
Jak pogodzić skandynawski minimalizm z lifestyle’owym konceptem nowoczesnego miejskiego hotelu – i to pod jednym dachem? Udało się to architektom z krakowskiego biura architektonicznego Iliard. W stolicy Norwegii zaprojektowali oni wielką przebudowę i rebranding podwójnego hotelu marki Radisson. Owocem ich pracy jest wyjątkowy obiekt o dwóch twarzach, różnorodnych funkcjach i stylach.
Jak przystało na najwyżej oceniany hotel pod Tatrami* – zachwyca designem, widokami, lokalizacją, jakością i atmosferą. W Zakopanem, w jednej z najbardziej wymagających i konkurencyjnych miejscowości wypoczynkowych w Polsce, 5* Nosalowy Park Hotel & Spa zrobił krok dalej w najlepsze hotelarskie tradycje Zakopanego. Ten elegancki obiekt zaprojektowano z myślą o gościach, którzy chcą doświadczyć nowej jakości wypoczynku w scenerii Tatr. Luksusowego, ale przystępnego i nastawionego na ich indywidualne potrzeby.
Powszechnie przyjęte standardy rynku wskazują, że średni cykl życia obiektu hotelowego wynosi ok. 15 lat. Po tym okresie należy dokonać rewizji grupy docelowej, zweryfikować nowe oczekiwania klientów i dostosować obiekt do aktualnie panujących trendów.