Ile firm w Polsce planuje i organizuje spotkania oraz konferencje poza siedzibą swojej firmy? Jakie budżety firmy przeznaczają na organizację wydarzeń biznesowych – ile z nich planuje przeznaczyć środki o wartości powyżej miliona złotych? Czy ciągle cena pozostaje najważniejszym kryterium wyboru miejsca spotkań czy konferencji biznesowych? Jakość kuchni a może standard usług wpływa na podejmowane decyzje przez organizatorów? W którym kwartale firmy decydują się na organizację spotkań? Jakie czynniki ostatecznie wpływają na wybór miejsca konferencji? Jakie cele stawiają przed sobą firmy organizując takie wydarzenia? Jakie są oczekiwania uczestników firmowych konferencji? Czy są podobne? – odpowiedzi na te i inne pytania po raz kolejny udzieliły: małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w Polsce oraz pracownicy.
POLECAMY
Badania są cyklicznym projektem realizowanym przez Hotel Narvil Conference & Spa i mają na celu: analizę rynku, poznanie trendów, obserwację zachodzących zmian na rynku spotkań i...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!