Posiadanie własnej strony internetowej, dostosowanej do współczesnych trendów, na której gość z łatwością dokona rezerwacji, jest jednym z kluczy do sukcesu. Z przeprowadzanych przez nas od początku pandemii analiz wynika, że portale pośredniczące obecnie nie są w stanie wygenerować odpowiedniej liczby rezerwacji dla hoteli. Dlatego bardziej niż kiedykolwiek wcześniej ważne jest wykorzystanie własnych kanałów sprzedaży (direct booking).
POLECAMY
Czas to pieniądz, dlatego stworzyliśmy Profitroom WebAssistant, w pełni przeznaczone dla branży hotelowej narzędzie do tworzenia strony WWW. By go z powodzeniem używać, niepotrzebna jest wiedza techniczna. Wystarczy pięć minut, by zbudować własną stronę – zadbać o wizerunek marki, a przede wszystkim zwiększyć szanse na rezerwacje. Zobacz, jakie dokładnie możliwości daje Ci rozwiązanie.
Koszty
„Okey, ale ile to kosztuje?” – koszt uruchomienia nowej strony internetowej jest zapewne pierwszą sprawą, o której myślisz. Nic w tym dziwnego, zwykle chodzi przecież o dość spory wydatek. To jednak nie musi już hamować Cię przed podejmowaniem dalszych działań. Miesięczny koszt korzystania w pełni z jego...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!