Vouchery sposobem na przychody w hotelu

Hotel marketing

W dobie restrykcji związanych z pandemią możesz przyjmować wyłącznie gości podróżujących służbowo. Pozyskiwane przez Ciebie aktualnie przychody są niewystarczające, prawda? Sprzedaż voucherów online może stanowić dla Ciebie odpowiedź na dodatkowe przychody.

Jest kilka powodów, dla których goście będą mogli chcieć kupić voucher na pobyt w Twoim hotelu. Po pierwsze vouchery stanowią świetny pomysł na prezent. Można go wręczyć przy okazji świąt Bożego Narodzenia, urodzin czy innych okazji. Po drugie goście jeszcze bardziej niż wcześniej potrzebują chwili wytchnienia i nie mogą doczekać się momentu, w którym wróci możliwość swobodnego podróżowania.
W dobie powszechnych zakupów online (spotęgowanych przebywaniem przez większość Polaków w domach) idealnym narzędziem sprzedaży voucherów jest Twoja strona WWW. Będąc klientem Profitroom, masz możliwość ich profesjonalnej konfiguracji w naszym systemie.
Jeżeli korzystasz z silnika rezerwacji Profitroom Booking Engine, możesz przygotować różne warianty voucherów. Mogą to być trzy różne wersje:

POLECAMY

  1. vouchery kwotowe, np. 500 zł na pobyt w hotelu;
  2. vouchery usługowe, np. voucher do restauracji czy na zabiegi SPA;
  3. vouchery ofertowe np. romantyczny dwudniowy pobyt dla dwojga w hotelu.

Daje Ci to elastyczność i pozwala kupującym wybrać ofertę zgodnie z zakładanym budżetem i potrzebom.

Vouchery aktywowane. Czas na ich publikację!

Masz już przygotowane vouchery. Jak teraz je efektywnie zaprezentować? Internauci odwiedzający Twoją stronę WWW mogą na kilka sposobów być poinformo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy