Nikt nie oferował usług w ten sposób

Hotel marketing

Jak otrzymać więcej za pobyty w hotelach i restauracjach w całej Polsce? Odpowiedzią jest nowy projekt Moje Hotele przygotowany przez Hotele PLUS. Każda wydana złotówka to zebrane punkty na karcie, które można wymienić na atrakcyjne nagrody. Zapraszamy do rozmowy z Piotrem Taborem, prezesem zarządu Hotele PLUS. 

Czym jest projekt Moje Hotele?

– To zupełnie nowy produkt, skierowany do hoteli niezależnych, niesieciowych, który umożliwia im zaoferowanie gotowego programu lojalnościowego. Nasza firma od wielu lat działa na rynku szkoleniowo-doradczym oraz współpracuje w ramach grupy Hotele PLUS z niemal 100 obiektami w całej Polsce. Dotychczas całość działań opierała się na modelu B2B, ale wiedząc o potrzebach rynkowych, pracowaliśmy nad ofertą obejmującą również model B2C. Moje Hotele to odpowiedź na taką potrzebę – kompleksowy program lojalnościowy dla gości obiektów hotelowych, gastronomicznych i turystycznych. Program ma specjalną aplikację mobilną wraz z serwisem internetowym, w których goście mogą otrzymywać punkty za zakupione usługi w obiektach, wybierać nagrody i korzystać z dodatkowych ofert.

POLECAMY

Do kogo skierowany jest ten program lojalnościowy?

– Program z jednej strony adresowany jest do obiektów hotelowych lub gastronomicznych zainteresowanych posiadaniem własnego programu lojalnościowego dla swoich gości. Z drugiej strony skierowany jest właśnie do tych gości korzystających z usług hoteli i restauracji należących do programu.

Program Moje Hotele jest tak opracowany, by zyskiwali na nim zarówno goście, jak i hotelarze. Zacznijmy od hotelarzy – co zyskują?

 

– Przede wszystkim hotelarze czy restauratorzy mają możliwość zaoferowania dodatkowych korzyści dla swoich gości, co powinno przełożyć się na ich większą lojalność i liczbę powrotów. 

Z uwagi na to, że punktami dla gości nagradzane są jedynie transakcje i rezerwacje bezpośrednie, korzyścią jest także znaczne obniżenie kosztów pozyskania gości w stosunku do kanałów dystrybucji, takich jak OTA, GDS czy samodzielne działania marketingowe. Przystępując do programu, hotel lub restauracja nie ponosi kosztów uruchomienia, jak i kosztów stałych z nim związanych. Rozliczamy się jedynie za naliczone przez obiekt punkty.

Program jest kompleksowym rozwiązaniem. Opiera się na aplikacji mobilnej i serwisie internetowym, do którego hotel ma dostęp bez konieczności instalowania czegokolwiek po swojej stronie. Czas wdrożenia, który obejmuje szkolenie pracowników obsługi gości, to ok. dwie godziny, w zależności od wielkości grupy. Obiekt otrzymuje ponadto zestaw materiałów marketingowo-informacyjnych dla swoich gości. Program

Moje Hotele zapewnia także wsparcie marketingowe – prowadzimy liczne kampanie promujące obiekty uczestniczące w programie. Opracowaliśmy również system motywacyjny dla pracowników obsługi gości – 
nagradzamy najbardziej aktywnych recepcjonistów atrakcyjnymi nagrodami. Dzięki cross-sellingowi goście przebywający w hotelu w Krakowie, planując pobyt wypoczynkowy na Podhalu czy w Bieszczadach, szukają poprzez aplikac...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy