Dział: Revenue management

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Koszty w hotelu a satysfakcja i zadowolenie gości (cz. 2)

Nieodłącznym elementem rzetelnej i trafnej analizy kosztów jest spójność oraz stworzenie ujednoliconego systemu. Wprowadzone systemy oraz metody analizy kosztów zapewniają nie tylko poprawny i obiektywny zestaw danych, ale również stają się skarbnicą wiedzy dla managerów.

Czytaj więcej

Koszty w hotelu a satysfakcja i zadowolenie gości (CZ. 1)

Obecnie większość obiektów hotelarskich do rejestrowania, raportowania i analizowania efektywności operacji wewnętrznych i analizy kosztów wykorzystuje systemy księgowe.

Czytaj więcej

Tematyka związana z optymalizacją kosztów

Optymalizacja – niegdyś modne słowo związane z analizą wydatków oraz poszukiwaniem rozwiązań mających na celu poprawę struktury kosztów w obiekcie hotelarskim, a obecnie silny trend na rynku. W ostatnich miesiącach optymalizacja i analiza kosztów są słowami odmienianymi we wszystkich możliwych wariantach i kojarzących się z drastycznymi cięciami, szukaniem pilnych, często niekomfortowych rozwiązań.

Czytaj więcej

Gdzie się pojawiać, żeby turyści znaleźli Twój obiekt? Jakie serwisy wybrać i dlaczego? W jaki sposób budować widoczność w sieci?

Dziś wystawianie oferty tylko w jednym miejscu już nie wystarcza. Dlaczego? Coraz więcej osób szuka dla siebie odpowiedniego noclegu w sieci, a konkurencja nie śpi i pojawia się wszędzie tam, gdzie może w efektywny sposób dotrzeć do potencjalnego klienta. Gdzie więc powinna pojawiać się oferta obiektu noclegowego? – Przemyślany plan i dobre zrozumienie tego, jak wykorzystać serwisy w swoim biznesie, zwiększają szansę na sukces – mówi Marta Porzycka z IdoBooking.

Czytaj więcej

Turystyka w 2022 roku – podsumowanie. Jakie trendy będą dominować w 2023 roku?

Branża turystyczna się odradza. Pokazują to duże wzrosty nie tylko liczby rezerwacji, ale też zainteresowanych rozwojem biznesu. Jaki był rok 2022 w turystyce? Czego można się spodziewać w 2023 ROKU?

Czytaj więcej

Systemy rezerwacji online dla branży turystycznej. Czy warto z nich korzystać? Jakie są plusy i minusy?

Lepsza organizacja pracy, automatyzacja czy też możliwość zarządzania sprzedażą wielokanałową – to tylko kilka zalet korzystania z systemów rezerwacji dla branży turystycznej. Jak jeszcze MOŻNA ich używać? Czy mają jakieś minusy?

Czytaj więcej

Turystyka kontra koronawirus. Jak pandemia zmieniła branżę turystyczną

Spontaniczne rezerwacje, workation czy też city Break na wsi – to tylko kilka trendów, które wykształciły się w branży turystycznej w czasie pandemii koronawirusa i zostały na stałe. Jak COVID-19 zmienił potrzeby gości i codzienne funkcjonowanie obiektów? Jakie teraz są preferencje turystów? Opowiadają eksperci IdoBooking.

Czytaj więcej

Najbardziej optymalna strategia sprzedażowa – daj szansę alternatywnym kanałom sprzedaży i segmentuj swoich klientów

Chcąc w jednym zdaniu powiedzieć, że ostatnie trzy lata były dla branży hotelarskiej trudne, to jakby nie powiedzieć nic. Miks wszystkich przeciwności związanych z lockdownami, obostrzeniami, sytuacją geopolityczną, a obecnie galopującą inflacją przysporzył i nadal pewnie przysparza niejednej osobie sporych zawrotów głowy. O silnej migrenie nie wspominając. Gdzieś otworzyła się nowa karta historii hotelarstwa i każdy stara się, głowiąc, zapisać ją trochę na nowo. Z uwagi na doświadczenia, jakie dotknęły to środowisko i zmianę, jaka zaszła w samej „personie” rezerwującego, okazuje się to być nie lada wyzwaniem.

Czytaj więcej

PMS dla Twoich gości – Betasi eKlient

Współcześnie trudno znaleźć dziedzinę życia, której funkcjonowanie nie byłoby wspierane przez aplikacje dostępne w smartfonach i przeglądarkach komputerów. Narzędzia nie tylko umożliwiają robienie przelewów albo sprawdzanie, kiedy dziecko dotarło do szkoły, lecz także przypominają o wizycie u dentysty. Smartfon integruje się z ekspresem do kawy, pralką i bramą garażową. Czy goście nie zasługują na podobne możliwości, które zwiększą ich komfort podczas pobytu w hotelu? Oczywiście, że tak! Teraz jest to możliwe dzięki aplikacji stworzonej przez firmę Betasi.

Czytaj więcej

Przewodnik po technologiach w hotelarstwie

Technologia w hotelarstwie staje się kluczowa w zdobywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem. Inwestycja w technologie w hotelu jest więc inwestycją w szybkie dotarcie do klienta, dostarczenie mu odpowiedniej i oczekiwanej usługi, wsłuchanie się w jego potrzeby i przyzwyczajenia, zachęcenie do zaangażowania, umilenie pobytu, zdobycie i podtrzymanie jego lojalności. Technologia jednak nie zastąpi nam profesjonalnej obsługi klienta. Nawet w hotelach „samoobsługowych”, technologia ją wspiera i profesjonalizuje.

Czytaj więcej

Różnicowanie serwisów OTA a jednotorowość w prowadzonych działaniach sprzedażowych

Przy natłoku wątpliwości dotyczących zasadności i efektywności współpracy hoteli z Online Travel Agency’s, niezmiennie fundamentalna pozostaje elementarna konieczność zachowania szansy budowania świadomości rezerwującego – od momentu dokonania wyboru, do pozyskania w swoich zasobach gościa regularnego i powtarzalnego.

Czytaj więcej

Outsourcing. Jak podchodzić do rynku profesjonalnych usług biznesowych?

W dojrzałych organizacjach powszechnym zwyczajem kadry menedżerskiej jest outsourcowanie procesów biznesowych. Wykonywanie określonych prac zewnętrznymi siłami stanowi naturalny skutek rozwoju, a u podstaw leży zazwyczaj chęć ograniczenia kosztów generowanych w trakcie działalności operacyjnej oraz inwestycyjnej. Hotel jest szczególnym przykładem aktywności skupiającej w ramach jednej organizacji wiele różnorodnych procesów opartych przede wszystkim na świadczeniu usług.

Czytaj więcej