Menu

Nr 5
Wrzesień 2023
Wrzesień 2023
W tym wydaniu m.in: jak skutecznie wykorzystać Google Analytics, wakacje 2023 z lepszym wynikiem niż w ubiegłym roku, skuteczne działania SoMe w HoReCa, 10 elementów, które czynią hotel prawdziwie luksusowym.
We wrześniowym wydaniu czasopisma Biznes hotel poruszamy temat komunikacji z klientem w branży hotelarskiej. Komunikacja jest sercem każdej branży. To, jak rozmawiamy z naszymi klientami, decyduje o tym, czy zostaną z nami na dłużej, czy wybiorą konkurencję. Branża hotelarska, będąca jednym z filarów sektora usług, stoi przed wyjątkowym wyzwaniem. Gość hotelowy nie jest tylko klientem; jest też mieszkańcem, choćby na jedną noc. Jego doświadczenie z hotelem rozpoczyna się od pierwszego kontaktu, a kończy w chwili wymeldowania – i każdy z tych kontaktów ma znaczenie. Jak komunikować się z klientem na poszczególnych etapach, aby zapewnić mu jak najlepsze doświadczenia podczas pobytu? Jakie kanały komunikacji wybrać? Zapraszamy do lektury!
Zawartość dostępna online
HOTEL MARKETING
- Artur Roguski
- 29 września 2023
HOTELOWY KNOW-HOW
- Redakcja
- 29 września 2023
- Karol Weber
- 29 września 2023
TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE
TEMAT NUMERU
TURYSTYKA
WIADOMOŚCI Z BRANŻY
- Redakcja
- 29 września 2023
- Redakcja
- 29 września 2023
PORADNIK INWESTORA
- Agata Frątczak
- 29 września 2023